פורום ביקורת מסעדות
נושא: ארוחת בשר נהדרת במושבוצ במושב רמות  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 19/08/2017 | 22:12
4
326

ביום שישי בערב, אחרי שנהננו יום שלם מהכנרת, עלינו למושב רמות לאכול במסעדת מושבוצ. לא תכננו מראש היכן נאכל ביום שישי בערב והיו כמה אופציות, אבל דיווח שכתבה החתולית זמן קצר לפני נסיעתנו עשה את שלו, ובבוקר שישי הצלחנו להזמין שני מקומות על הבר.

כשהגענו לא יכולנו להתעלם מהשקיעה המדהימה שנפרסה מולנו...

יום שישי בערב וכמובן שהמסעדה היתה מלאה לגמרי, עם המון משפחות לצד זוגות ואינספור אנשי צוות שמתרוצצים סביב. לפרקים ההמולה היתה רבה והאקוסטיקה לא היתה מהמצטיינות.
 

החלטנו, כרגיל, לחלוק שלוש מנות –

למנה ראשונה חלקנו נקניקיית צ'וריסו שמנמנה מאד מבשר בקר שהיתה מצוינת והגיעה עם נאצ'וס  טעימים ושלושה מטבלים טובים : טחינה, צ'ימיצ'ורי וסלסה ורדה. בתור מי שאוהבת מאד נקניקיות, היא זכתה אצלי לציון גבוה. "החסרון" היחיד הוא שבתור מנה ראשונה היא היתה כבדה וממלאת מדי .44ש"ח.
 
 
המשכנו לשתי עיקריות –

העיקרית הראשונה היתה מנה ממיוחדי היום של ניוקי ברוטב שמנת עם חתיכות פילה. הניוקי היה לא רע, הרוטב עשיר וחתיכות הפילה היו מצויינות. בסך הכל זו היתה מנה טובה מאד אבל בדיעבד הצטערנו  מעט ש"בזבזנו" מקום בקיבה על הניוקי ושלא התמקדנו במנות בשר נטו. 118ש"ח.

העיקרית השניה היתה מנת פורטר האוס: פילה וסינטה על העצם במשקל 500 גרם. ביקשנו והיא הגיעה במידת עשייה מדיום באופן מדוייק. הבשר היה מעולה! באופן טבעי החלק של הפילה הצטיין, אבל גם הסינטה היה טעים. לצד הבשר הוגשו פלחי תפוחי אדמה על קליפתם שהיו גם הם טעימים מאד. כיף לאכול מנה של בשר כזה. 159ש"ח.

מכיוון ששום קינוח לא קרץ לנו, ויתרנו על קינוחים ונסענו אחר כך לאכול גלידה במרכז הקניות בצומת צמח.

שתינו מים רגילים שהיו טעימים והגיעו עם קרח.
בהמלצת הברמנית ששירתה אותנו הדוק שתה כוס יין של סירה רגב מיקב מאור, 36ש"ח,  והיה מאושר. לדבריו, זה אחד היינות הטובים שטעם לאחרונה והוא בשמחה ירכוש בקבוקים שלו.

שירתה אותנו בעיקר ברמנית שהיתה ידידותית מאד, שלטה היטב בתפריט וידעה לענות על כל שאלה או תהייה שלנו. זו דוגמא טובה לשירות מצוין!

היה לנו טעים מאד ונעים מאד