פורום ביקורת מסעדות
נושא: צהריים במסעדת נגיסה מסעדה אסייתית בפ"ת - שלא נדע מצרות  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 22/08/2017 | 20:41
2
414
חוויה טרייה מהיום או במילים אחרות - רחמיי נכמרים על עובדי קרית אריה...
 
יום פגישות בפ"ת כלל גם ארוחת צהריים באזור קרית אריה. נפגשתי עם ידידה מקומית לצהריים והלכנו לנגיסה (נגיסה סושי). מסעדה אסייתית כשרה בפארק אזורים בקרית אריה. למה? כי זה מה שיש חוץ מכמה שווארמיות, שיפודיות, מנזות ובר סלטים כזה או אחר. 
 
במקומות כאלה אני לא מסתכן בהזמנת סושי אז הלכתי על עסקית שכללה אגרול ירקות לראשונה ועוף בלימון לעיקרית. לא יקר. משהו כמו 48 ש"ח. 
 
האגרול - תעשייתי, מלא שמן. משהו באיכות של האסייתיות מלפני 20 שנה. רוטב הצ'ילי המתוק - תעשייתי כמובן ומתוק להחריד. כאילו לקחו את המוצר הבסיסי (הלא איכותי) והוסיפו לו סירופ סוכר.
 
המנה העיקרית לפי התפריט הייתה נתחי עוף בציפוי טמפורה ברוטב צ‘ילי לימון. למעשה זה היה עוף באותו רוטב צ'ילי מתוק מתוק מתוק. שום רמז ללימון. גם לא פיקנטיות של צ'ילי. סתם מתוק גרוע. העוף עצמו היה כמובן יבש. החזרתי את המנה (להפתעת המלצרית). היא שאלה אם אני רוצה מנה חלופית. אמרתי שכמובן. וחיכיתי. וחיכיתי. בינתיים היא נעלמה. חלפו 10 דקות עד שקיבלתי תפריט חדש ובחרתי מנה של נגיסה גרין קארי: רצועות עוף, קארי ירוק, אפונה ירוקה, כוסברה, בצל ותרד עם אורז לבן.
אחרי 10 דקות נוספות בא המלצר השני (2 מלצרים בלבד על מסעדה לא קטנה ודי מלאה) ונזכר לשאול אם הזמנתי את הקארי עם העוף או עם הטופו. (מה שנאמר מכתחילה). אמרתי שוב שהזמנתי עוף. עוד 15 דקות חלפו. קיבלתי את המנה החלופית. תודה לאל שהיא לא הייתה מתוקה. היא הייתה דווקא מלוחה מאד עם קצת פיקנטריה מהקארי הירוק. תיבול כל כך לא מדויק הרבה זמן לא טעמתי. חובבנות לשמה.
איכשהו סיימתי 1/2 מנה (מזל שהאורז הלבן היה חסר תיבול לכשעצמו וספג את מליחות העוף). ביקשנו חשבון. 10 דקות המתנה נוספות. קיבלנו חשבון. עוד 10 דקות עד שבאו לקחת את האשראי. 2 מלצרים מסכנים שמתזזים בין השולחנות ועוד 3 אחראים אחרים שלא עושים כמעט שום דבר (אחד אולי דאג להזמנות). עצוב. 
 
בקיצור - רע מאד וחובבני מכל הבחינות.
אני לא מקנא בעובדי קרית אריה (במיוחד באזור בניין מגדל עד פארק אזורים). האופציות הקולינריות שלהם עלובות. פתאום הרצליה פיתוח או מתחם הבורסה נראים כמו מתחמי מסעדות מופלאים. לא פלא שכולם חיים שם על Takeaway מתל אביב.
ותזכורת לעצמי - לא לקבוע פגישות צהריים בפ"ת...