פורום ביקורת מסעדות
נושא: אירוע בצ'רלי ביהוד, ארוחה הודית במא פאו בחשמונאים ואפיה בבית  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 10/09/2017 | 11:02
521

ביום שישי היינו באירוע משפחתי מצומצם במסעדת צ'רלי ביהוד והופתענו לטובה.
 
המנות היו לחלוקה –
תחילה היו פטריות טריות מצופות בפירורי לחם שהיו מצויינות: לוהטות מהשמן והציפוי היה פריך מאד, סלט ירקות גדול עם רוטב ויניגרט מוצלח שהיה גם נהדר בזכות הירקות שהיו טריים מאד ולא יכולתי להפסיק לאכול מהם, קרם חצילים טעים מאד וסלט קינואה ועשבי תיבול, שלא טעמתי אבל כולם אהבו. קיבלנו גם פוקצ'ה ולחמים אחרים  טריים מהתנור. כל הזמן הזכירו לנו שיש מילוי חוזר ואכן קיבלנו סיבובים נוספים מהפטריות המצויינות.
 
לעיקריות הילדים קיבלו המבורגרים או שניצלונים מעולים עם צ'יפס פרוסות שהיה טוב מאד ולמבוגרים היה מבחר מנות אסייאתיות כמו פתאי, קארי ומוקפץ, הכל בשרי או צמחוני לפי בקשתנו. המנות העיקריות היו טעימות אבל בקושי נגענו בהן אחרי שנהננו מהראשונות.
 
קינחנו בסלט פירות וסורבה וכן בבראוניז מושחתים.
 
היינו בערך 25 אנשים והחדר הפרטי היה מרווח ונעים,  השירות מצויין והשימוש במערכת האורקולית שלהם לצורך התכנית האמנותית המרגשת והמשעשעת היה נוח. אין לי מושג לגבי עלויות ולא מדובר במנות גורמה, אבל כאורחים כולנו חשבנו שהיה מאד מוצלח.
 
 
 
בשבת הדוק ואני צפינו בסרט פרנץ בסינמטק(מומלץ בחום אם כי קצת מדכדך) ומשם המשכנו לארוחת צהריים במא פאו ההודית בחשמונאים. הדוק מת על הודו בכלל ועל אוכל הודי בפרט, ואני...פחות(לא אוהבת חריף, לא אוהבת כוסברה וכולי), אבל שמחה להתנסות איתו.

תחילה קיבלנו מגש עם פנכות שונות כמו מרק עגבניות שהדוק אהב, תבשיל גרגירי חומוס עם כוסברה שגם אותו הוא אהב, ירקות בטמפורה הודית שהיו מצויינים, לביבות בצל הודיות טעימות, כדור תפוחי אדמה שהיה חביב ודאל עדשים שגם אותו הדוק אהב. הזמנו גם נאן שום קריספי וטעים במיוחד.

לעיקריות בחרנו בצ'קן טיקה שהיה נהדר – חתיכות העוף היו רכות ומתובלות במשרה מוצלח מאד. המנה השניה היתה ביריאני עוף שהיתה טעימה אבל בשבילי חריפה מדי ואת רובה ארזו לי והקפצתי להוריי.

קינחנו בבנופי שהיה בסדר ולא יותר – שכבת הבצק/ביסקוויטים היתה עבה מדי לטעמנו והקרמל לא מספיק הורגש. לטעמי הגרסא שהכנתי לפני כמה חודשים היתה מוצלחת יותר.
בסך הכל היה נחמד ואולי נשוב שוב לנסות עוד מנות.
 
בבית קיבלתי את אחייני הפעוט למשמרת והכנתי איתו בשביל אחייניתי המתבגרת מאפינס בננות ושוקולד צ'יפס ללא גלוטן, ולמי שאינו צליאקי עוגיות שיבולת שועל עם שוקולד צ'יפס. על הדרך נשנשנו מנגו נפלא מעץ בגינה של הוריי שלא היה מסוג מאיה אבל בהחלט אחד הטובים שאכלתי.