פורום ביקורת מסעדות
נושא: אילת: ישרוטל ים סוף, ארומה והמחבוא של אדי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 17/09/2017 | 11:56
407
נחתנו באילת בחמישי לרגל הנופש השנתי מטעם מקום העבודה של בנזוגי היקר.
היינו במספר נופשים כאלה בשנים האחרונות, וישרוטל ים סוף מציע בינתיים את החוויה הטובה ביותר מבחינת האוכל במלון, וגם מבחינת המיקום בעיר כמו אילת, עם אפשרות לצאת לארוחות משלימות מחוץ למלון.
חדר האוכל במלון מאוד מוצלח בעיניי, ברמה גבוהה יותר לעומת מלונות דומים שניסינו בשנים הקודמות. האוכל היה מגוון, מדויק ומתובל היטב. האיכות כמובן יורדת כשמגיעים לקינוחי הפרווה, להיעדר הקפה, וככל שנכנסים עמוק יותר לשבת, אבל המלון (או ליתר דיוק, אורחי המלון) נהנה מסניף ארומה צמוד, המספק את ההשלמות המתבקשות בדמות קפה וביצים טריות לאחר כניסת השבת.
אציין לטובה גם את צלחת הפירות שקיבלנו כשנכנסנו לחדר, שנראה שנבחרו בקפידה והיו באיכות וטריות מצויינת. לא טריוויאלי בבתי במלון. נהנינו לנשנש אותם לאורך הסופ״ש.
בשבת עצמה כבר ויתרנו על ארוחות במלון. במקום זה אכלנו ארוחת בוקר מאוחרת בארומה הצמודה, ומאוחר יותר, לאחר הצ׳ק אאוט ולפני הטיסה, עצרנו לארוחת צהריים מוצלחת עם חברים במחבוא של אדי.
תחילה, השירות במסעדה היה מאוד מוצלח ויעיל, התמודדות יפה מאוד עם שולחן גדול של 14 אנשים, בניהם גם ילדים, וחלקם (אנחנו :)) לחוצים לסיים מהר על מנת להגיע לטיסה. מבחינת ההיצע, התפריט רחב מאוד, ולא מאוד ממוקד. יש הכל, החל מראשונות קלאסיות, סלטים ופסטות, פירות ים ובשרים. גם החלוקה לראשונות ועיקריות לא מאוד ברורה. מצד אחד יש חלוקה בתפריט, ויש גם עסקיות (בשבת!), אבל בקטגוריית הראשונות נכנסות גם מנות הסלטים ופירות הים, שמבחינת גודל יכולות להוות עיקריות לכל דבר. אלה מנות ממש לא סבירות כראשונות מבחינת גודל בארוחה של ראשונה + עיקרית, ובכל זאת, הן כלולות בעיסקית. כך שמבחינת vfm אפשר לומר שכולנו קיבלנו הרבה יותר אוכל ממה שציפינו לקבל במחיר מאוד הוגן של 130 ש״ח לעסקית.
אנחנו כאמור אכלנו ארוחת בוקר מאוחרת, וגם לא רצינו להעמיס יותר מדי אוכל לפני הטיסה, אז ותרנו על הדיל המאוד נדיב, ובחרנו רק בעיסקית אחת פלוס עיקרית נוספת. חלקנו לראשונה מנת סביצ׳ה מוצלחת, שגם היא היתה *מאוד* נדיבה בגודלה, ובכיף יכולה להיות מנת סביצ׳ה לשני אנשים בסטנדרטים של המרכז והצפון שאנחנו רגילים להם. לעיקריות שנינו בחרנו פילה, עם תפו״א אפויים, וסלט ירוק. מידת העשיה של הבשר היתה טובה, והוא הגיע עם רוטב מתקתק עם חרדל דיז׳ון וסוכר חום (היתה בחירה גם ברטבים אחרים, החלטנו שנינו ללכת על הפחות שגרתי). חלקנו גם בירת סטלה מהחבית, שהיתה גם כן כלולה בעיסקית.