פורום ביקורת מסעדות
נושא: אירוע במסעדת גושן הכשרה, ת"א - לפני החג  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 24/09/2017 | 10:09
4
610
חיכיתי  כמה ימים  לכתוב את הביקורת הזו.
 
אירוע מהעבודה,  עם תפריט סגור.  מראש התריעו שיש צמחונים,  אמרו שאין בעיה ושידאגו להם.
במנות הראשונות  הגיעו קרפצ'יו בקר,  כבד,  כנפיים  בציפוי כלשהו,  סביצ'ה וסלט ירוק. הצמחונים  שלא אוכלים דגים אכלו רק סלט.  ביקשו מהמלצר שיתנו להם עוד משהו לאכול,  הביאו אנטיפסטי ( חצילים, זוקיני,  תפ"א, פלפל),  קצת עצוב וקצת מעט אבל ניחא.
 
בעיקריות הביאו לשולחן פלטות  עם כמה סוגים של בשר,  תפ"א זעירים ושעועית ירוקה.  הצמחונים  חיכו וחיכו,  המלצר שאל אם הם רוצים פסטה או דג,  ביקשנו פסטה -  והמשכנו לחכות.  בסוף הגיעו צלחות עם ספגטי ברוטב עגבניות,  בול כמו זה שאני מכינה לילדים שלי.  הכי פשוט ולא מתוחכם שיש.  אכלנו,  כי לא היתה שום אלטרנטיבה.  זה היה  נחמד מבחינת הטעם,  הילדים שלי היו מחבבים מאוד.  
התבאסנו קצת  ואז האחראית על האירוע שמה לב,  ניגשה למלצר  וכשאספו את הצלחות  מהשולחן הגיעו לצמחונים  צלחות עם  "ריזוטו פטריות".  פה כבר לא התאפקתי וצילמתי את המנה.  האורז היה ארוך,  ממש לא זן של ריזוטו שהוא לרוב עגלגל ולעיס,  ולכן התפורר בפה.  במקום מרקם דייסתי  זה היה אורז עם שלוליות של נוזל (ציר ? ),  ועם בצל שלא טוגן מספיק ונשאר במרקם פריך  וכמעט חי.  התיבול יאמר לזכותם היה טוב.
 
בעיני זה מגוחך  להגיש מנה כזו ולקרוא לה ריזוטו,  וזה שנתנו לצמחונים  מנה כ"כ פשוטה ועלובה - ממש מכעיס.  העלות למשתתף,  צמחוני או אוכל בשר היתה זהה,  מעל 200 ש"ח.  לא יאומן  שבמחיר הזה אכלנו סלט ירוק, אנטיפסטי ופסטה פשוטה כ"כ.
 
הקינוחים  היו טובים  ממש-  סורבה פירות  יער היה מרענן וחמצמץ במידה הנכונה,  פונדנט  שוקולד בספלי אספרסו לוהטים היה מצויין,  מהקינוח השלישי לא טעמתי.