פורום ביקורת מסעדות
נושא: רונימוטי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 07/10/2017 | 08:52
2
474
הדיווח מופיע גם בבלוג

ביקור ראשון ברונימוטי אחרי שנתיים.
תחילה למה שמסביב לאוכל- האווירה והשירות:
החלל של המסעדה יפה ונעים, לא השתנה מהביקור הקודם. בפעם קודמת שהייתי שם המסעדה היתה מלאה למחצה ונהניתי מאוד, מאידך, הפעם האווירה היתה שונה לגמרי. ראשית, היה נורא צפוף. השולחן שלנו היה סמוך מאוד לשולחן ליד. השולחן שלנו היה צמוד לקיר ולידו היה עוד שולחן. מי שישב בסמוך לקיר ורצה לקום, נאלץ להקים את היושב בשולחן הסמוך.

בנוסף, המסעדה היתה רועשת מאוד,והאקוסטיקה היתה גרועה. כל מה שדיברו בשולחנות הסמוכים יכולנו לשמוע. ואם זה לא מספיק, עוצמת המוזיקה  הוגברה לקראת תום הערב, מה שהוסיף לקקפוניה ששררה שם. במקום אווירה כמו שצריכה להיות בטרטוריה איטלקית ונעימה, זה היה נראה יותר כמו הבראסרי. או קופי בר

והשירות? גם הוא קרטע. אמנם היו לא מעט מלצרים שכל העת הסתובבו במסעדה, אבל ניכר היה שהם לא משתלטים על העומס. ביקשנו מים וקיבלנו מים פושרים.  הסכו"ם והצלחות של המנות העיקריות פונו לאחר הרבה זמן, ובאופן כללי המלצרים לא תמיד היו זמינים, וכל זאת, יש לציין, כשהשהות במסעדה הוגבלה לשעה ו-45 דקות. אם אתם מגבילים כל כך את הזמן, בחייאת, לפחות השירות צריך להיות מושלם.
 
 היה נשאר רק שהאוכל יהיה בנאלי וסתמי כדי לסכם את כל הערב הזה ככישלון מוחלט. לשמחתי האוכל היה בכמה רמות מעל כל מה שמסביב.
 
 
לפתיחה לקחנו פוקצ'ה (22 שקל) ופיצה מרגריטה (52 שקל): פעמיים סתם.  הפוקצ'ה  היתה קשה מדי ולא אוורירית. הסכין התקשתה לחתוך את הפוקצ'ה זה הרגיש יותר כמו בגט לא טרי מאשר פוקצ'ה טריה וטעימה., בפעם הבאה מוטב שיגישו את הפוקצ'ה עם מסור חשמלי.  הפיצה (52 שקל) היתה גם כן עלובה. גם בגודל וגם בטעם. כשקבלתי אותה די נדהמתי מגודלה. יותר נכון מקוטנה. גודלה היה כפיצה אישית, שזה אמנם גודל מקובל לפיצה במסעדה, אבל עדיין היא היתה קטנה יותר מכל פיצה שאכלתי  במסעדה. המלצרית חתכה את הפיצה ל-8 וכל סלייס היה מזערי ממש. אבל מילא הגודל. הפיצה הגיעה פושרת. לא חמימה אפילו. פושרת. היא הוחזרה למטבח ואז הגיע קצת יותר חמה אבל לא מספיק. עדיין מתחת לטמפרטורה שצריך להגיש פיצה. בשני הביסים שטעמתי הרגשתי בקושי הרגשתי בטעם כלשהו. בנוסף, שולי הבצק היו רחבים מדי והחלק של הרוטב והגבינה היה קטן יחסית. עוד פיצה כושלת שמקבלת מקום טוב באמצע בקטסטרופה הזו שנקראת פיצה בארץ ישראל.
 
 
 
עיקריות
פרק העיקריות היה אופרה אחרת לחלוטין 
האישה לקחה רביולי 4 גבינות וכמהין (74 שקל) אני סטייק אנטריקוט (118 שקל) ועוד סועדת לקחה פפרדלה ורדה.
כל המנות היו מצוינות. הרביולי היה עשוי היטב, המילוי היה טעים ומודגש, והרוטב עשיר וטעים, עם טעם מרומז של כמהין וללא תועפות שמנת ורוטב צעקני ושתלטני.
גם האנטריקוט היה נהדר. בשר עסיסי וטעים מאוד, שהגיע במידת עשיה מדויקת (מדיום) ובעל טעם בולט של טימין ששדרג עוד יותר את הטעם שלו. בצד הזמנתי תפוחי אדמה ברוזמרין שהיו טעימות.

הפפרדלה וורדה (68 שקל) המשיכה את אותו קו. פסטה טריה ומשובחת ורוטב, על בסיס חמאה ויין לבן מעודן אבל טעים ונוכח. היה שם גם גבינת ריקוטה אספרגוס, ברוקולי וקישוא. מנה בעלת טעמים מעודנים יחסית אך נוכחים וטובים.  
 
 
קינוחים 
עוגת נמסיס שוקולד עם קרם פרש (39 שקל). העוגה היתה מצוינת. דחוסה, מפוצצת בשוקולד. כמו שעוגת נמסיס צריכה להיות. חבל רק שלא היו נדיבים מעט יותר בגודל. בנוסף הזמנו עוגת גבינה אפויה (39 שקל). העוגה היתה טעימה מאוד, קרמית, עם בצק מצוין, עם טעם חמצמץ ומתקתק. ניכר היה שחסכו כאן בסוכר ומבחינתי זה מצוין. אחת מעוגות הגבינה המשובחות שאכלתי. עוד קינוח מצוין היה גלידת מסקרפונה עם מקלות מרנג (32 שקל), אוכמניות ורוטב אוכמניות. הקינוח היחיד שהיה רק בסדר היה עוגת פיסטוק בחושה (39 שקל). העוגה היתה מעט משעממת בעיני. טוב שהיה בצד גלידת וניל מצוינת ורוטב דובדבנים נהדר. היו גם 2 דובדבני אמרנה. היו יכולים להיות נדיבים יותר.
  
 שורה תחתונה: נחלק את הסיכום ל-2: הרע: כל מה שמסביב לאוכל- רועש, צפוף, שירות בינוני. אווירת קקפוניה. בראסרי כבר אמרתי?
הטוב: האוכל. הוא היה בדיוק מהסוג שאני מתחבר אליו- נטול רעש וצלצולים, בעל טעמים מעודנים ולא אגרסיבים, ויחד עם זאת בעל נוכחות וטעים מאוד. בעיניי, רונימוטי היא ללא ספק אחת המסעדות האיטלקיות הראויות בתל אביב.
אין לי ספק שחזור, אבל זה לא יהיה בשעות העומס.
 
נ.ב. אני מנסה להעלות תמונות אבל תפוז חושב וחושב וחושב...