פורום ביקורת מסעדות
נושא: ביקורת על שתי מסעדות - מדיסון בהוד השרון וטאיזו  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 13/10/2017 | 14:44
10
423
אני קוראת סמויה בפורום כבר הרבה מאוד זמן וכתבתי כמה פעמים ביקורות לפני די הרבה זמן אבל לא התמדתי מאז. אז עכשיו אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולכתוב את החוויה שלי מביקור בשתי מסעדות.
 
אז קודם כל, מהפחות מוצלח ליותר מוצלח: מדיסון בהוד השרון
היה מדובר בארוחת צהריים משפחתית עם ההורים של הבן זוג סתם כי לאף אחד לא היה כוח לבשל והמקום קרוב והיה מקום. אז קודם כל, ברור למה יש מקום... כשלעצמה המסעדה יפה ונעימה, השולחנות בחוץ מסודרים במרחק ראוי אחד מהשני. מהצד השני, בעבר במקום פעלה מסעדה בשם דגים וראוי היה שיחליפו את התפריטים לתפריטים שכתוב עליהם שם המסעדה החדשה... היה מאוד מוזר להזמין מתפריט שכתוב עליו שם של מסעדה אחרת (אגב, בתפריט האלכוהול דווקא שם המסעדה היה נכון).
אז למה שאכלנו, אציין מראש שבגלל מגבלות הריון לא יכולתי לטעום את כל המנות אז חלק מהדברים אני מדווחת מפיהם של הסועדים האחרים.
מנות ראשונות:
קרפצ׳יו חציל בלאדי - קצת מוזר לקרוא לזה קרפצ׳יו, זה בסהכ היה חציל מאוד משוטח. המנה הייתה סהכ טעימה - עם גרגרי חומוס שלא מוזכרים בתפריט ולדעתי הבלסמי היה רוטב אחר מתוק יותר. אבל גודלה ממש לא מצדיק 44 שח.... תכלס, אני מכינה יותר טעים. המנה הוזמנה בעיקר כי זו המנה הראשונה היחידה שיכולתי לאכול.
קרפצ׳יו פילה עגל - המלצר המליץ ואכן דווח שזו הייתה המנה הטעימה מבין המנות הראשונות.
טרטר דג ים - הגיעו שני כיסוני אינרי קטנים ממולאים בדג סלמון, אמא של הבן זוג שחובבת טרטר דג ים אמרה שלא כל כך טעים האחרים אמרו שנחמד. רק עכשיו ראיתי שהמנה עלתה 59 שח - מחיר מגוחך לדעתי לגודל המנה.
לחם - הגיעה פוקצ׳ה קטנה יחסית אבל טעימה עם שמן זית וחומץ בלסמי (לדעתי לא מאיכות מצטיינת) ונדמה לי שגם חמאה.
 
לעיקריות הוזמנו שלוש מנות:
המבורגר - מצד אחד דווח שלא משהו ומצד שני דווח שחביב, את הצ׳יפס שהגיע עם ההמבורגר אהבו.
לברק מטוגן - הבן זוג רצה להזמין פיש אנד צ׳יפס אבל אמרו שאין (שאלתי אם אין עוד משהו אמרו שכן אבל המלצר לא זכר מה ואמר שאם אגיד אולי יזכר). המלצר המליץ על הלברק ואכן מהביס שטעמתי היה טעים. הגיע עם פלחי אדמה שוחים בשמן.
מיקס נקניקיות הבית - שאלתי את המלצר מה מותאם להריון אבל הוא לא כל כך ידע לענות לי. שאלתי איך הקבב אז הוא אמר שאם אני אוהבת קבב אז זה טעים אבל המנה חזרה לא פעם מה שגרם לי לוותר עליה. על המיקס נקניקיות הוא המליץ. הגיעו 4 נקניקיות די גדולות ומאוד שומניות. בהתחלה הן לא היו עשויות מספיק (למרות שציינתי שאני בהריון) והוחזרו לאש בלי בעיה. הנקניקיות הגיעו עם כרוב כבוש והתוספת הייתה אותם תפוחי אדמה שוחים בשמן (ועכשיו בעיון בתפריט אני לא יודעת אם הם היו בתשלום נוסף). מנה גדולה אבל יותר מידי מלוחה ושמנונית בשבילי, הכרוב הכבוש היה מוצלח.
 
יחד עם 2 בירות, לימונדה ודיאט קולה החשבון היה מעל 500 שח. האמת, די מיותרים והיה עדיף לבזבז אותם באנג׳לינה.