פורום ביקורת מסעדות
נושא: הדסון  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 10/11/2017 | 13:53
4
509
ביקור ראשון בהדסון אחי שנתיים בערך. בשני הביקורים האחרונים לא נפלתי מאיכות הבשר. זה לא היה רע , אבל גם לא מספיק טוב בעיניי  לאור רמת הציפיות והמחירים בהדסון
 
הזמנו פורטר האוס זוגי (550 גרם) ב- 242 שקל. גילוי נאות- פעם ראשונה שאני אוכל פורטרהאוס.
העצם היוותה כ-20% מהנתח, כלומר כמות הבשר נטו היתה 400-450 גרם.  הנתח הגיע לוהט לשולחן, פרוס ובמידת עשיה מדויקת מדיום. הבשר היה מצוין. הפילה רך כמו שצריך, הסינטה לעיסה יותר אבל טעימה. ברור שמדובר בנתח משובח שקיבל את הטיפול המדויק והמיטבי.  יחד עם זאת, אני חייב להודות שאחרי כמה ביסים פחות התרגשתי, בעיקר מהסינטה. לא יכולתי לחשוב על אותם נתחים במקומות אחרים שמוגשים עם רוטב, שנותן להם קיק משמעותי ומשדרג אותם (למשל הסינטה האלוהית של רפאל ז"ל). אינני יודע עם פורטרהאוס מקובל להגיש עם רוטב או לא, אני מציין זאת כעובדה.  יתכן גם שמדובר בתחושת מיצוי מסוימת מסינטה אחרי כל כך הרבה סינטות שזרמו בגופי בשנים האחרונות. כך או כך, הסטייק היה משובח.
בצד הזמנו פירה וסלט קולסלאו מצוין, ולילד בגט מצוין עם חמאה.
 
מכיוון שנשארנו קצת רעבים, חלקנו מרק מקסיקני עם שעועית, ציפוטלה ובשר. מרק מעולה. עומק הטעמים ניכר במרק, שילוב של השעועית עם עגבניות ועם פיקנטיות מרומזת של צ'יפוטלה שלא האפילה  על הטעם (למרות שהמלצרית הזהירה מחריפות ניכרת- למדתי כבר מזמן לא להקשיב למלצריות), היו רק יכולים להיות קצת יותר נדיבים עם השעועית אבל בסך הכל - מרק מצוין. עכשיו חורף ובתור מכור למרקים- אשכרה אני שוקל לחזור לשם בשביל המרק.
 
לסיכום - ארוחה טעימה וטובה מאוד. פעם הבאה נלך על הפריים ריב.