פורום ביקורת מסעדות
נושא: מאחל שיפתחו כמה שיותר מהר. בינתיים דיווח על ארוחת בשרים שם..  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 19/11/2017 | 22:57
1
251
קלארו כנראה סגורה בימים הקרובים, עד שתקבל אישור פתיחה מחדש. מקווה עבורם שזה יקרה כמה שיותר מהר.
 
בינתיים הנה דיווח על ארוחת ספיישל בשרים מיום שישי, 10.11, במסגרת תפריט מיוחד עם נתחים לא שגרתיים במחוזותינו (גדי, ברווז, אוזני חזיר, חלקי פנים) שהוצע במשך 10 ימים במסעדה.
 
הזמנתי מקום לשלושה בשעה 20:30. הגענו בדיוק בזמן, רעבים ועם הרבה ציפיות. המקום היה מפוצץ. הערב התחיל רע מאד עם לא מעט צרות ותקלות שירות לא אופייניות: המתנה של 20 דקות לשולחן (!), כוסות יין לא נקיות (פעמיים), היצע אלכוהול לא מספק עבורי (עניין נדיר מאד).
 
למרבה המזל המטבח עצמו תפקד היטב והמנות רובן ככולן היו טובות מאד. מנה אחת של טאקו גדי תומחרה באופן שערורייתי לטעמנו: 138 ש"ח למנה שכללה 3 טאקו, קצת ירק ומעט בשר (120-130 גרם בלבד). היה טעים ועשוי היטב אבל ממש לא שווה את הסכום הזה. (יש לציין שידענו מראש את גודל המנה אבל הזמנו בכל זאת מתוך סקרנות).
 
שאר המנות תומחרו גבוה למדי אבל נתנו תמורה יפה לכסף.
פרט לטאקו אכלנו מתפריט הבשרים גם: אוזני חזיר (נשנוש כיפי), קרפלך ברווז (מעדן), מסבחת חלקי פנים (לשון, שקדי עגל ולחי עגל. מעולה, עם מינוס אחד של כמות קמצנית של שקדי עגל). מתפריט נובמבר הרגיל טעמנו מנת קלמרי וחסה צלויה (טובה אבל די בנאלית) ומנת תמנון וצ'וריסו (מצוינת). 

2 הקינוחים היו פנטסטיים (לא פחות): קרמו שוקולד ושומשום וברד-פודינג עם גלידת שמנת חמוצה. לדעתי קרמו השוקולד הוא אחד הקינוחים היותר טובים היום שאפשר לקבל היום במסעדות ארצנו. עולה 58 ש"ח. לא זול אבל שווה ביותר.
 
יצאנו בסופו של דבר בהרגשה טובה, למרות תקלות השירות וההמתנה המעצבנת, כי האוכל היה באמת טוב והקינוחים היו שיחוק.
 
דיווח מלא:
http://processing-food.blogspot.co.il/2017/11/blog...