פורום ביקורת מסעדות
נושא: אמריקן בורגר, אפרטו בקיסריה ודיקסי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 20/11/2017 | 14:36
607
סיכום סוף שבוע בקיצור מנהלים נמרץ
 
יום שישי בצהרים באמריקן בורגר אלנבי, המארחת מצליחה אחרי התמנה לא קצרה להושיב 6 מבוגרים+2 עגלות בצפיפות סבירה, שירות יעיל וחביב, חמוצים מטוגנים זה כיף, פרח בצל מטוכן זה מעולה, המבורגר ספיישל שנקרא פלאנק סטייק אמור היה להיות המבורגר עם קצת עישון וגאווקמלה, הוא היה יעיל אבל לא מיוחד, המבורגר צמחוני היה מוצלח, הציפס סבבה וכם השעועית הירוקה, הדיל של המבורגר+ ציפס+שתיה נוח ושווה לכל כיס, אחלה מקום לזלילה.
בראשון בצהריים מסע ל"צפון" לכמה סידורים , עצרנו באזור התעשייה של קיסריה לבדוק את אפרטו, מסעדה איטלקית חדשה של האיש שהריץ את פיצריית דה פפה שנפתחה ונסגרה כל כך הרבה פעמים, ואף פעם לא בגלל האוכל.
מקום גדול ויפהף מעוצב ומוקפד, צוות גדול ונחמד שריחף סביבנו והביא מה שרק ביקשנו (מים בכמויות, מלפפון חתוך לקטנה) התפריט מציע אופציות מגוונות במחירים סבירים ובצהריים 20% הנחה.
לראושנה בורטה עם פלפלים קלויים- בורטה סבירה לחלוטין אבל חסרו לי עוד נותני טעם מסביב, פוקצ'ה מוצלחת וכפרית נהנתה לנגב את הנוזלים.
לעיקריות פיצה עם ארוגולה ולימון, פיצה מעולה וגדולה שמספיקה לסועד וחצי בקלות, בצק פראי וטוב עם רוטב מוצלח ועמוק ומוצרלה טובה , מעל הר של אורוגולה עם המון לימון, כמה פשוט ככה טוב ומרענן.
עיקרית שנייה הייתה ניוקי אפוי ברוטב עגבניות ומוצרלה, תבנית גדולה עמוסה בניוקי עגלגלים ונימוחים ברוטב עגבניות בסיסי (בקטע הטוב) ומוצרלה נמסה, עוד פעם- פשוט וטוב וממלא. סה"כ עם הנחת צהריים סביב 120 ש"ח לזוג, שווה בהחלט.
בראשון אחרי חוויה דתית-מיסטית בכיכובו של נייק קייב הייתי חייב להרהר בקיום, דיקסי בחצות לילה נשמע רעיון טוב, המבורגר 250 גרם עם רוטב 4 גבינות ובייקון, בצד הום פרייז , יצא סביב 90 ש"ח לא מוצדקים, המבורגר איכותי אך חסר טעם אמיתי, הרוטב כבד ומערפל, אפשר היה למצוא משהו אחר בחצי המחיר והרבה יותר מוצלח, מסביב לשולחן אכלו גם כנפיים, קרפציו בקר ועוד המבורגר וכולם יצאנו בהרגשה שהמקום חי על התהילת העבר, בעיקר בתחום העיקריות, ארוחות בוקר זה כבר סיפור אחר