פורום ביקורת מסעדות
נושא: ארוחה מאכזבת מאוד באיטלקי מקומי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 24/11/2017 | 22:58
16
603
היי לכלום,
אני לרוב רק קוראת כאן, וגם נעזרתי בהמלצותיכם המדהימות על מסעדות בלונדון, אבל היום, ממש עכשיו, הייתה לי חוויה כ"כ מקוממת ב"איטלקי מקומי" שהייתי פשוט חייבת לשתף.
ישבנו ארבעה על הבר, הברמן החביב ישר ניגש ומזג לנו כמה סוגי יינות לבנים לטעימה. הבנזוג ואני הזמנו ברוסקטת ארטישוק, אצבעות חציל מטוגנות, כריך כדורי בשר, טוטליני לחי עגל וריזוטו ירקות שורש.
בזמן ההזמנה ביקשתי מהמלצר לקבל בהתחלה את הברוסקטה והחצילים ואת השאר אחרי, והמלצר אמר שהמנות יוצאות לפי מה שמוכן יוצר (זה גם כתוב על התפריט). אז וויתרנו והנחו שהמנות ייצאו בסדר משלהן. אני אפילו שקלתי להמתין עם הריזוטו ולהזמין אותו רק אם נראה שיש מקום בבטן, אבל הברמן הדגיש שלוקח לריזוטו זמן, אז הזמנו גם אותו מראש.
מה שלא תיארנו לעצמינו שיקרה, הוא שנקבל את כל המנות יחד!!
אחרי בערך 10 דקות המתנה, נחתו על השולחן כל המנות  יחדיו, גם לנו וגם לזוג השני שהזמינו בערך 4 מנות.
המנות היו נחמדות, חלק יותר חלק פחות, כמעט כולן סבלו מבעיה של מליחות מוגזמת לדעת שאר הסועדים (אני חובבת מליחות).
פשוט תקענו 5 מנות אחת אחרי השנייה, כשהגענו לכריך כדורי בשר הוא כבר בכלל היה די קר. לא יכולנו להרגיש בטעמים של כל מנה ותכלס סתם תקענו. סיימנו את הארוחה ב- 15 דקות!
בתום הארוחה ביקשתי לדבר עם מנהל משמרת, באמת לא בשביל פיצוי, אלא פשוט כדי לספר לו על המצב המגוחך שקורה אצלו במסעדה וחבל.
המנהל היה אדיב ושירותי ושאל במה אפשר לפנק אותנו, אולי בקינוחים? אמרתי- אוקיי.
ומאז הוא נעלם וגם הברמן נעלם. חיכינו וחיכינו, אף אחד לא ניגש אלינו ושום דבר לא בא אל שולחננו. בסוף הזמנו 2 קינוחים מברמנית אחרת (עוגת גבינה טובה וטארט קוקוס מוזר ולא ממש אכיל) והיא הגישה לנו עוד אחד על חשבון הבית (מוס שוקולד סביר).
זה היה הרעיון של מנהל המשמרת לפיצוי על ארוחה כזאת הרוסה? קינוח אחד לארבעה אנשים?
אמרתי לבעלי כשיצאנו, שהם התנהגו אלינו כאילו לא מעניין אותם אם נחזור.
ואל תטעו, כותבת שורות אלו היא מלצרית שעבדה שנים רבות במסעדות פשוטות ובמסעדת שף, אני יודעת להיות לקוחה ולא מתאכזרת אל נותני שירות...
אנחנו אוכלים כל חודש במסעדה טובה אחרת ולא התאכזבנו ככה לדעתי כבר שנים.
אגב, איך הברמן יכול היה למנוע את המצב של 9 מנות על השולחן? אם הוא פשוט היה לוקח בהתחלה רק הזמנה של ראשונות ומשגר למטבח, ואז מנה של עיקריות ומשגר.