פורום ביקורת מסעדות
נושא: בורו מרקט, ומסעדת פאלומר   לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 10/12/2017 | 17:08
415
 
למחרת בבוקר הגענו לשוק בורו הנפלא. הסתובבנו ברחובות הסמוכים,  תיצפתנו על הסיטי של לונדון וראינו שיחזור של אניית מלחמה בריטית עתיקה.
 
התחלנו את הסבב הקולינרי בטוסט גבינות של קאפאסין -  חנות גבינות שמתמחה בטוסטים וראקלט.  הטוסט אכן מעולה ממש,  לא חשבתי שאפשר להנות ככה מטוסט
קניתי  אבקת פטל מיובש בחנות התבלינים הסמוכה (חושבת לפזר על מרנג \ מקרונים).  
אכלנו 3 מאפים הודים קטנים (סמוסה עם ירקות,  באג'י ועוד משהו) שהיו חריפים וטעימים.  הבחור נכנע לריחות שעלו מהדוכן עם האוכל האתיופי,  ואכל תבשיל עם עוף  וירקות כתוספת, עם אינג'רה.  אני העדפתי  גיוזה צמחונית עם טופו שהרגיש כל כך דומה לבשר,  שחזרתי לדוכן כדי להתלונן  ובעל הדוכן צחק ואמר שזה טופו שהוא מכין בעצמו.  זה כל כך דומה לעוף!!!
לא התאפקנו וקנינו  5 סוגים שונים של פאדג' בריטי  מסורתי,  בטעמים פחות מסורתיים -  קרמל מלוח,  שוקולד ובוטנים, סווירל של שוקולד חלב,  וניל  וטופי פאדג'.
 
לקינוח  חלקנו סופגניה ממולאת בקרם קרמל מלוח של BREAD AHEAD -  הרבה הרבה יותר מידי קרם לטעמי,  אחרי שהוצאתי 70% ממנו  נשאר קינוח חביב.
 
שבעים ומאושרים צעדנו בגשר לונדון לתצפת על העיר בSKY GARDENS, חזרנו למלון  להתאוששות  ובערב הלכנו למסעדת פאלומר של אסף גרניט.
 
אפתח בגילוי נאות -  אני חברה של מישהו מהצוות,  אבל הוא לא נכח  באותו יום ולא קיבלנו שום יחס מיוחד או משהו ע"ח הבית.
 
המסעדה עמוסה,  שלא לומר מפוצצת.  הזמנו מראש מקומות על הבר-  גם בשעה חמש וחצי היה תור בכניסה ועומס מטורף.  המבטח הפתוח עבד במלוא הקצב, המנות יצאו בקצב מסחרר ממש ואנחנו נהננו מאוד.
 
התחלנו במנת קובאנה עם טחינה ורוטב עגבניות שתובל בעדינות.  מנה טעימה מאוד,  התיבול הפך את הרטבים ללא צפויים. לצידה הזמנו  צזיקי על בסיס קישואים צלויים -  בי נשבעתי,  זו מנת הצזיקי הטובה בעולם! יש לי סבתא מיוון וסבא מטורקיה,  אכלתי הרבה צזיקי בארצות הבלקן וזו היתה נפלאה ומרגשת.  משהו בתיבול היה מדוייק ומפתיע. ניגבתי  עד הטיפה האחרונה עם הקובאנה.
 
אח"כ אכלנו  מנת קולורבי צלוי בתיבול חרפרף, ושמנת חמוצה \ לאבנה-  מנה מעניינת ומיוחדת,  ברוקולי שנצלה בשמן פסטו והוגש עם סלסת עגבניות ומלא צנוברים (מנה שנקראת עץ החיים)-  אין לי מושג איך ברוקולי יכול להיות כל כך טעים מנה מדהימה ממש,  נזכרתי לצלם  רק אחרי שחתכתי אותה לצערי.
אכלתי גם פפרדלה 40 חלמונים עם ארטישוק -  מנה חמצמצה ונהדרת,  ואני לרוב לא משתגעת על פסטה חמוצה.
הבחור נהנה מ"אוקטו חומוס" -  תמנון  שהוגש על קרם חצילים וגרגירי חומוס,  ו"שקשוקית" -  מעין קבב מפורק מכמה סוגי בשר על רוטב כלשהו.
 
התיאורים שלי עושים עוול למנות.  זה לא האוכל של מחניודה,  זה לא  דומה בכלל.
זה אוכל שעשוי מחומרי גלם מעולים,  בטכניקות שמדגישות ומבליטות את התכונות הכי טובות שלו.  
 
לקחנו 2 קינוחים -  קיס קיס בנג בנג (קינוח שמתבסס על בסבוסה עם פאלמייר קינמון וגלידה נהדרת),  וקינוח שוקו-חלבה מעולה ממש
 
יחד עם קוקטייל שושנה מוצלח מאוד עבורי ובירה עבורו,  יצאנו עם חשבון של כ- 100 פאונד כולל שירות.
 
מומלץ בחום,  אחת משתי המסעדות הטובות של הטיול הזה ובכלל.
 
הלומי אוכל ואושר נסענו לראות משחק כדורגל של ליגת האלופות -  צ'לסי נגד אתלטיקו.