פורום ביקורת מסעדות
נושא: אילת בדצמבר. מזה"א היה מושלם וגם האוכל היה כך לרוב   לצפיה בהודעה המקורית.
תאריך: 10/12/2017 | 23:05
1
318
אילת בדצמבר - הפתעה חמה ונעימה!
שנה + חיכינו, חברתי ואני, לסמינר הנופש הזה באילת. 
גם השנה, נעננו לבחירתנו וזכינו לשהות במלון דן ולהנות מכך שחדר האוכל פתוח לארוחת בוקר עד 12:00 בצהריים. כך שאיחרנו קום, התארגנו בעצלתיים ונהננו מכל מה שהיה למקום להציע (אישית, מתפטמת בעיקר מסלטים טריים ומעניינים) והפעם היה גם מקרר גבינות נהדר (מבית גד בעיקר) ששדרגו את ארוחת הבוקר עד מאוד!
במיוחד אהבתי את גבינת הברי פקאן. גם המנצ'גו והגאודה היו מעולות וכמובן הרוקפור
לקינוח, כתמיד, טירמיסו והפוך.
 
בערב, מנות בשריות ושוב סלטים מעולים. ערב אחד היה המבורגר נהדר שהוכן במקום וערב אחר היה עראייס - מעין קבב בפיתה שנצלה כיחידה אחת על הגריל. מעולה!
 
גם קינוחי הפרווה הפתיעו לטובה ובמיוחד דוכן הגלידות.
 
הצוות היה שירותי ואדיב מאוד.
 
צהריים סעדנו ב:
 
ברביץ'
חברה המליצה על המקום (לא הגענו במיוחד, היינו באיזור).
המקום ממוקם בחוף אלמוג ובעצם מדובר במזח, כן, על המים, באיזור שופע דגים, צוללנים ומשנרקלים לרוב. בזמן שאוכלים רואים את דרי המים משוטטים בלהקות/בודדים. מרהיב!
החוף הצמוד המה אנשים (בעיקר תיירים) מבסוטים ממזה"א הקיצי .
השירות קצת איטי, מצד שני, אילת, נופש, מה יש למהר ?
הזמנו:
דניס שלם בגריל, שהגיע עם סלט וצ'יפס. הדג היה טוב, עם רוזמרין ולימון בבטן הדג ופלחי לימון בצד. הצ'יפס מהסוג שמוכן במקום וסלט קטן ומתובל בעדינות. היה אחלה.
חברתי לקחה טאקו - 3 טורטיות במילוי חזה עוף מוקפץ עם פלפלים, בצל, כוסברה, בתיבול קייג'ין, בתוספת 3 מטבלים. הטורטיות הגיעו פתוחות עם המלית עליהן כך שהיא יכלה לבחור איזה רוטב לשים מעל, לגלגל ולאכול. התמוגגה מכל ביס.
השירותים לאורחי המסעדה (תא אחד נעול) הפתיעו בנקיונם אולם הכיור לשטיפת הידיים לא עבד.
 
לאחר שבהלוך המונית שחטה אותנו במחיר של 40 שח' (!!!) בחזור לקחנו אוטובוס.
 
=================================================
 
מסעדת ג'ירף על טיילת הרודס.
רבות שמעתי על מסעדה זו אולם לא יצא לי לאכול בה. והנה, באילת, נקרתה בידינו ההזדמנות.
זכרתי ששמעתי הרבה המלצות על המנה המלזית וידעתי שאותה אזמין.
והתאכזבתי. 
הזמנו 2 עסקיות ומנת סושי לחברה. לא זוכרת איזה סושי, כי אישית אני ממש לא אוהבת סושי (לא לסקול באבנים בבקשה ). החברה טענה שזה אחד המשובחים שאכלה, התחננה שאטעם ואכן כך עשיתי אך שוב, לא נעים לי בפה. לא המרקם ולא הטעם ולא כלום. העיקר שהיא נהנתה !
 
לראשונות לקחנו:
סלט בריאות (הגרסה התאילנדית)  עוף קצוץ, עגבניות שרי, כרוב, כוסברה ובוטנים ברוטב תאילנדי חריף. זה לא היה חריף, זה גם לא היה טעים בעינינו. בנוסף טעם הדגים ברוטב ממש עשה לי רע בחיך. 
 
מרק תירס   עם חלב קוקוס ושמנת, אטריות שעועית וכוסברה. מרקם חלק, טעם נפלא ואטריות מעולות! קערה גדולה שנאכלה עד תום.
 
בתחילת ההזמנה ציינו כי אנו רוצות רק את הראשונות וכשנחליט על העיקריות נעדכן. המלצרית אמרה OK ולפתע מצאנו עצמנו עם העיקריות @#%#%!
עבור החברה המנה האפגנית פרגיות עוף, בייקון, שום, כרישה ובוטנים, ברוטב סויה-קרמל. מוגש עם אורז מאודה. מנה נהדרת בטעמה ופרופורציונלית בגודלה ובכמות האורז שהוגש.
עבורי המנה המאלזית  אטריות ביצים עם עוף, מלפפון, נבטים ובצל, ברוטב עשבי תיבול ומעט שמנת. פיקנטי. בגדול, הרגשתי שאני אוכלת פסטה ברוטב פסטו. אכזבה. רוב המנה הושארה בצלחת. המלצרית שאלה אם היה טעים והופתעה כשאמרתי שלא ופירטתי מדוע. הציעה קינוח על חשבון הבית אך סירבנו. אני מניחה שהמנה הייתה בסדר ואילו אני זו שהייתי בעייתית.
מי שהתנסה במנה זו, מה דעתכם?
 
העסקיות מוגשות עם כוס שתייה קלה (תפוזים או לימונדה) שממש לא התאימה לנו ולכן בתוספת (מוגזמת של 8 שח')! קיבלנו משקה קל מוגז.
 
 
 
 
ושוב... שנה של ציפייה לנופש הבא