פורום ביקורת מסעדות
נושא: חזרתי ממדריד, היה לא מעט למרות שהפרטנרים היו שוקו שוקו  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 25/12/2017 | 13:12
6
448
נחתנו ברביעי בבוקר ובצהריים כבר אכלנו ב OVEN, שנכנסנו המסעדה הייתה ריקה (סביבות 13:00 בצהריים), לא הייתי מודאג כי שמעתי הרבה ביקורות טובות, המקום תוך שעה היה מפוצץ, הזמנו בוראטה מעולה, פיצה 4 גבינות מעולה, פיצה עם אנשובי ועוד כמה דברים מעניינים שהייתה מעולה, גם פסטה שמנת פסטו הייתה מצוינת וקינוחים שהתעלו לרמה גבוהה : טירמיסו, עוגיית שוקולד צ'יפס על מחבת ועוגת גבינה קרמל.
המחיר הארוחה היה מגוחך, 4 אנשים כל אחד 25 יורו כולל טיפ.
 
בערב אכלנו במקום נחמד שנקרא Rosi de loca , מקום של טפאסים מעולים והשירות שם מעולה, הזמנו פרוסות חציל דקות מטוגנות ברוטב דבש- מצוין, פוטטוס בראבס כמובן, פאייה עם עוף שהייתה מצוינת ועוד כמה דברים שאני כבר לא זוכר אבל ארוחה מצוינת ולא יקרה בכלל, כשהיינו שם מלצר נחמד בשם אלכס הציע לנו ללכת למחרת למקום חדש שנקרא Inclan brutal bar, הוא כ"כ רצה שנלך לשם עד כי שלח אותי למקום לעשות reservation  (בערך 2 דקות הליכה) , הלכתי מסקרנות והמקום היה נראה לי משגע, למחרת התייצבנו שם ואכן היה שולחן שמור על שמי.
האווירה במקום הזה פשוט מעולה והאוכל עוד יותר טוב, הזמנו ריזוטו פטריות, באנים עם בשר, סלט עם גבינת עזים, טוסטונים עם אנשובי כשהגיעו בפרזנטציה של מסעדת שף, פאייה עוף ועוד כמה דברים שאני לא זוכר, המנות היו מעולות והשירות שם היה מצוין, בגזרת הקינוחים הייתה אכזבה והקינוחים היו בינוניים.
המחירים פה היו יותר יקרים אבל עדיין לא מחיר שאפשר להגיד עליו יקר, 4 אנשים כולל טיפ כל אחד השאיר 35 יורו.
 
בשוק סן מיגל אכלנו טפאסים עם סלמון וסרדינים, מוצלחים מאוד, כוס סנגריה ב 2.5 יורו, בשוק סן אנטון כוס בירה ב 1.5 יורו, בשוק אידלפונסו המחירים היו יקרים כנראה כי הוא היחיד שפתוח ביום ראשון וגם מה שאכלתי לא היה להיט (באנים עם בשר ועם עוף), לעומת זאת פאייה כמהין הייתה מעולה
 
היה גם צ'ורוס ב SAN GINES שהיה מצוין (לטבול אותו בכוס השוקולד פשוט חלום), היה גם ביקור בקונדיטוריה La Mallorquina בצד של פואטרה דל סול , חלק מהדברים היו טעימים וחלק לא משהו, קצת חלוק על המקום.
 
 
היה עוד מקום שאני לא זוכר את שמו באיזור CHOCA שמוכר דונטס ביס בטעמים משגעים ועוד איזור מאוד מיוחד במאלאסניה, גן משחקים לילדים וליד יש 2-3 בתי קפה\בארים , כל המקומיים יושבים בשמש עם הילדים, שותים בירה ואוכלים נאצ'וס, כמובן שהצטרפתי לחגיגה ונהניתי מחצי שעה של מקומי לכל דבר.
 
דרך אגב, מיום רביעי שהגעתי ועד ראשון בערב שעזבתי הייתה שמש ללא הפסקה, שמיים נקיים ומזג אוויר מושלם.
 
בטוח שכחתי כל מיני טעימות וארוחות  כאלה ואחרות (עכשיו נזכרתי ב Fabrica, מחירים גבוהים מהממוצע ומנות לא יציבות, חלקן מעולות וחלקן פחות מבינוניות) אבל מדריד בהחלט סיפקה את הסחורה מבחינתי.
 
נ.ב- לחובבי הז'אנר, היה גם סופר קלאסיקו בין כל הטעימות, חוויה אדירה והצגת כדורגל של הגדול בכל הזמנים, כמה יזכו לספר לילדיהם שהם ראו את הגדול מכולם בלייב ?