פורום ביקורת מסעדות
נושא:   לצפיה בהודעה המקורית שיראטויה החדשה בנחלת בנימין
תאריך: 07/01/2018 | 11:39
1
383
בד"כ אנחנו לא מתלהבים ללכת לסושיה בערב אבל בגלל שקראתי שיש תפריט ארוך ומגוון ל"איזאקיה" החדשה התחשק לנסות.
כמובן שאנחנו סומכים גם על אלי גרוסמן שיבנה תפריט נכון ומקצועי (אני עוד זוכרת אותו מהבר של אונמי, לטקאמרו לא העזנו להתקרב מטעמי תקציב לפני יותר מ- 20 שנה בהיותנו סטודנטים...)
 
ניסינו לפתוח בכמה שיותר מנות חצימחוניות (כלומר ירקות ודגים) - מנת פטריות שימאג'י ותרד שהיתה חביבה וקטנטנה, שיפוד טופו שהיה לו טעם מעושן מהמם, קרוקטים שרימפס ברוטב בשמל (ששגיא כהן נדמה לי כתב שזאת המנה הכי לא יפנית שהיפנים מחממים במיקרו ב"פיצוציות" שלהם ) וטמפורה של ירקות ודגים שהיתה מעולה. 
התלבטנו אם להמשיך לחפש מנות קטנות נוספות, אך רוב מה שקרץ היה פעם על ארבע או שתיים אז ויתרתי והוא זרם איתי... למרות שלא רציתי סושי, לא התחרטתי שלקחתי 2 אינסייד אאוט - קליפורניה וספייסי טונה - שניהם היו מצוינים. דבר אחד אני לא מבינה - סורימי זה משהו שמקובל גם ביפן? אני בקשתי להחליף אותו בסלמון...
בן זוגי הלך על ראמן מיסו (ציר לבן אם אני לא טועה), המנה הגיעה עם רסיס זכוכית, והחלפנה תוך כמה דקות בחדשה. הוא נהנה וזוכינו עליה בחשבון...
ליווינו בקנקן סאקה חם (חייבת לציין שמחירי האלכוהול יותר מהוגנים), הוא לקחת גם מנת ויסקי יפני (לא ניקה, היה עוד סוג) ונהנה מאד :)
קינחנו בסוג של פודינג וניל שהיה קטן וממצה :)
 
ניתן לראות פה את התפריט
https://www.facebook.com/shiratoyatlv/menu/