פורום ביקורת מסעדות
נושא: מסעדת בחרי - אום אל פחם  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 14/01/2018 | 07:44
2
302
לאחר בילוי משפחתי קצת הזוי באזור מגידו חיפשנו מקום לאכול בו עם הילדים במרחק נסיעה לא ארוכה...חיפוש באזור אום אל פחם העלה בעיקר את אל באבור אבל בעקבות ביקורות לא מחמיאות מהזמן האחרון חיפשנו מקום אחר וראינו לא מעט המלצות על מסעדת בחרי. הוויז הוביל אותנו לשם ולאחר מאבק לא קל בפקקים בכניסה ליששוב הגענו למסעדת בחרי, הממקומת ברחוב הראשי (אל מדינה למיטב זכרוני).
המקום נקי, מרווח ונראה חדש יחסית. קיבלנו מהר תפריטים מהמלצר החייכן ומספר דקות אחרי זה הגיעו לשולחן מבחר סלטים טריים ויפים, כולל טאבולה שהוגשה בכמות ענקית והייתה מצוינת וסלט ירקות טרי וטעים, הכל בכמות נדיבה, כמו גם לאפות חמות וקנקן לימונדה קרה. הכל מוגש ברוחב לב ומולא כשהתרוקן.
הגיע גם תבשיל של פירות ים ברוטב לימוני וטעים ותפוחי אדמה בשמנת.
הזמנו למנות עיקריות מנה של שרימפס מטוגן עבורי, שרימפס וקלאמרי מטוגנים לבחור ושניצל לילדים, שבינתיים פירקו 4 קעריות של סלט התירס...
המנות העיקריות היו טריות, מצוינות ונדיבות - השרימפס שלי היו קריספיים אחרי שעברו טיגון בבלילה שרק החמיאה להם ולא הכבידה. מנת השניצל הייתה עצומה והשניצל טוגן במקום מחזה עוף אמיתי...המנות של פירות הים עלו 85 ש"ח והניצל עלה 55 ש"ח
לקינוח הוזמנו לשולחן אחר במרפסת והוגשו לנו קפה ותה עם נענע וכנאפה מ-ע-ו-ל-ה בכלי ענק (מספיק לפחות ל-4 אנשים). הכל בחיוך ובזריזות.
סה"כ החשבון ל-4 אנשים מאוד שבעים יצא 320 ש"ח, כולל הסלטים בחיוב של 25 ש"ח לאדם (אנחנו חויבנו על 3 אנשים, למרות שהיינו 4) וכולל את הכנאפה הנהדרת, שכלולה במחיר הארוחה. 
יצאנו שבעים ומאוד מרוצים, אחרי ארוחה ענקית ומצוינת, שהוגשה בנועם במקום נקי ומסביר פנים (גם השירותים נבדקו אי אלו פעמים במהלך הארוחה והבהיקו מניקיון).
ממליצה בחום למי שבאזור וגם החנייה, למרות מצב התנועה המזעזע, הייתה קרובה