פורום ביקורת מסעדות
נושא: אלחנן בדרך לצפון  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 16/01/2018 | 09:45
2
301
מקום חמוד בכניסה לקיבוץ משמרות. גולת הכותרת שם זה הלחמים והמאפים, אבל לוח וגיר שמסבירים על הבוצ'ר שלהם, מגש עץ ענק ועליו כל טוב, פיתה אותנו להזמין אותו. 
 
על הלוח קיבלנו שלוש פרוסות לחם מחמצת אגוזים. קרם חצילים - חביב, מעודן, הייתי מעדיף אותו יותר סמיך. ירקות (מלפפון, חסה, צנונית) ועליהם אגוזים קלויים ומעל עגבניות עם קרעי מוצרלה ובזיליקום. אישית אני לא מחובבי המוצרלה, אז לא נפלתי. מקושקשת פרמז'ן - טעים. בטטה צלויה וקרם פרש - מושחת. עוד קצת גבינות - לאבנה, סנט מור. ריבת תות - מאד טעימה. 
 
סך הכל היה חביב, אבל to be honest, הרגיש מאד overpriced (מגש זוגי בעלות 130 שקל). מגוון השתיה מוגבל לתה משלושה סוגים. היתר בתוספת תשלום. ובסופו של דבר, מה שהכי אהבתי על המגש... היה הלחם, החמאה והריבה.
 
מאפה גבינה שלקחנו לקינוח הוכיח שוב שהעוצמה של המקום זה בבצקים. מאפה שוקולד-אגוזי-לוז היה פשרה רק בגלל שלא נותר מקום בבטן בשביל הבבקה שנראתה מיליון דולאר. 
 
אז לא מזמן התקשקשנו על הנושא של ארוחת הבוקר, ואני שוב מגיע למסקנה שמבחינתי גבינות ירקות וביצים סתם תופסים מקום בבטן על חשבון מאפים שזה הכיף האמיתי בשבילי. בפעם הבאה שנעבור דרכם לצפון (ובהחלט נגיע לביקור נוסף) נעמיס על עצמנו מאפים ולחמים ונוותר מראש על כל היתר.