פורום ביקורת מסעדות
נושא: טאבולה הרצליה - עדיין שומרים על הרמה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 17/01/2018 | 07:37
12
529
הייתי אתמול בארוחת ערב עם גיסתי. 
גילוי נאות - גיסתי היא מבקרת מסעדות מטעם אחד מאתרי האינטרנט והיינו אורחות המסעדה.
בתור הרצליינית במקור, אני זוכרת את המסעדה עוד מילדותי, היינו הולכים הרבה ותמיד נהנים. שמעתי שבשנים האחרונות הרמה ירדה מאוד ושמחתי לגלות שזה לא נכון
מנהל המסעדה קיבל אותנו בסבר פנים יפות, הגיש לנו תפריט והסביר לנו קצת על המקום שחוגג 25 שנות קיום. המקום עצמו נעים לישיבה, מוזיקה קלה בווליום נורמלי ברקע ואתמול בשעה 21:00 היו אנשים במסעדה, אך לא היה צפוף ומעיק.
למנה ראשונה הזמנו קרפצ'יו בקר (ללא בלסמי כי אני לא אוהבת) וקוביות פולנטה מטוגנות (איולי בצד). קיבלנו את שתי המנות במהרה, בתוספת פוקצ'ה לוהטת.
בנוסף קיבלנו לטעימה - מנת חציל מלנזה שלא אכלתי כי אני לא חובבת חצילים, מנת פטריות מוקפצות (טבעוני!) שהייתה חביבה אבל היה יותר מדי יין בתבשיל לטעמי ומנת אנטיפסטי שגיסתי מאוד אהבה ואני לא טעמתי בגלל הבלסמי.
הפולנטה והקרפצ'יו היו מעולים - הקרפצ'יו מבשר טוב שעבר טיפול מינימלי כמו שצריך, עם גירודי פרמזן נדיבים מעל. קוביות הפולנטה היו גבינתיות כמו שצריך, זרועות בפטריות שהוסיפו טעם ומרקם ועברו טיגון קצר שציפוי קריספי. ממש נהנינו!
לעיקריות - שרימפס בלימון, חמאה ויין שהיה טוב ומנה מהספיישלים של פפרדלה עם קוביות אנטריקוט, פטריות ובזיליקום ברוטב קצ'יטורה - מנה מאוד כבדה, אבל נהדרת! הפסטה אל-דנטה והרוטב מתובל היטב עם טעם בשרי עמוק, המון פטריות וחתיכות בשר שהיה עדיין עסיסי. מאוד נהנינו אבל לא הצלחנו לסיים את המנות כי היינו מפוצצות מהראשונות.
במהלך כל הערב שירתה אותנו מלצרית מאוד נעימה וחביבה. שהייתה מקסימה ולא מעיקה.
לקינוח - פאי פיצוחים (מנה טבעונית!) עם כדור סורבה קוקוס בצד. מנה מצוינת, מלאה אגוזים שלמים ולא גרוסים, קרמל חם והמון אושר בלב
לסיכום - לגמרי מקום שאחזור אליו שוב! שמחתי לשמוע שהמוסד ההרצלייני הזה שומר על הרמה הגבוהה ומתקדם עם התקופה (יש מנות ללא גלוטן ולא מעט מנות טבעוניות בתפריט).
ממליצה בכיף, כי כשמגיע אז מגיע!