פורום ביקורת מסעדות
נושא: גרקו הרצליה - פשוט לא  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 08/02/2018 | 21:22
4
823
אז לאחר הרבה זמן של חוסר פעילות בפורום ואחרי חוויה נוראית בגרקו הרצליה הייתי חייבת לשוב ולכתוב ביקורת, כי באמת שהרבה זמן לא נתקלתי בכזה שירות גרוע במסעדה.
נתחיל בריח - איך שנכנסים למסעדה הדבר הראשון שמבחינים בו הוא הריח החזק שיוצא מהמטבחים הפתוחים. ריח של עשן, טיגון ומה לא שברור שלא יצא מהבגדים מאוד בקלות דבר שלי אישית מפריע ופוגם בחוויה הכללית. 
 
חיכינו כמה דקות שהמארחת תסיים לשוחח בטלפון ולאחר מכן הושיבה אותנו בשולחן אשר ממוקמם ממש על דלת יציאה כלשהי. אני באופן אישי לא נהנת לשבת על דלת שכל רגע נפתחת ולכן ביקשתי לעבור לשולחן אחר. המלצרית היתה נחמדה והעבירה אותנו לשולחן קרוב אחר. לאחר כמה דקות הגיע מנהל כלשהו ואמר שהוא מאוד מצטער אבל צריך להחזיר אותנו לשולחן הדלת שכן "הוא צריך את השולחן הזה" בלית ברירה חזרנו אל שולחן הדלת. כעבור זמן לא רב המנהל חזר ואמר שהוא טעה, הוא אינו צריך את השולחן ונוכל לשוב אליו. כמובן שעייפנו ממשחק הכיסאות הזה והחלטנו להישאר בשולחן הדלת, נקסט.
 
בתפריט יש 2 סוגי יין בלבד שכן הם טוענים שהם מתמקדים באוזו (ואם איני חובבת אוזו?) טעמנו את שני הסוגים שהיו בינוניים והלכנו על האדום.
לפתיחה הזמנו סלט יווני שהיה די חסר טעם ועם מלפפונים שראו ימים טריים יותר, לא נורא, גם זה קורה. החלטנו להזמין עיקריות וחשקתי במנת דג - כאן התחיל הבלאגן.
בתפריט העיקריות היו 2 מנות של דג (לברק אם איני טועה) אחד על הגריל בשלמותו בתוספת ירקות ותפוח אדמה אפוי ומנת פילה דג בתוספת תבשיל מנגולד כלשהו. מכיוון שאינני חובבת מנגולד ביקשתי בנימוס לקבל את מנת הפילה עם התוספת של מנת הגריל. המלצרית השיבה שאין לעשות שינוי במנות ואין אפשרות כזו (היא לא הייתה המלצרית שלנו היא פשוט ניגשה לקחת הזמנה לא ברור למה) אמרתי לה שבסדר ואחכה למלצרית שלנו שהיתה קצת יותר חביבה, אך לצערי גם היא אמרה שאין אפשרות כזו.
ניסיתי להסביר שזה מאוד פשוט במקום התבשיל להניח תפוח אדמה ביקשתי מאוד יפה אפילו אמרתי שאשלם על תוספת של תפוח אדמה בנפרד אם הם לא יכולים להפריד אבל נענתי בשלילה ומשום מקום הופיעה מולי עוד מנהלת (כמה מנהלים יש שם?) עם פרצוף כעוס שהגיעה על מנת להסביר לי שאין שום סיכוי שאני אקבל תוספת של תפוח אדמה עם הדג שלי כי "אין לה איך לתמחר את זה" תפוח אדמה חברים, אולי הפריט הזול בתפריט, אין לה איך לתמחר את זה (?) אוקיי... חשתי אי נוחות, אפילו קצת מושפלת על בקשתי המוגזמת שפשוט לא נותרו לי מילים וכל שנותר לי הוא לבלוע את הרוק, תיאבון דרך אגב - כבר לא נותר.
אם לא חברתי ההריונית שישבה בשולחן הייתי פשוט מבקשת את החשבון והולכת משם כי את טון הדיבור והאגרסיביות של המנהלת הזאת קשה להעביר בכתב אבל זה היה משהו באמת לא נעים שמעולם לא נתקלתי בו במסעדה. אבל לא היה לי נעים אז קיבלתי את גזר דיני, אוכל את הדג ללא תפוח האדמה.
המנות העיקריות של שתי חברותיי הגיעו, הן לא הסכימו לאכול עד שאני וחברתי השנייה נקבל את המנות שלנו דבר שלקח להערכתי יותר מ-20 דק שהמנות שלהן כבר התקררו לגמרי. לבסוף המנות הגיעו - המלצרית הניחה בפני את הצלחת ואמרה "הנה, שמתי לך תפוח אדמה" ואכן קיבלתי חצי תפוח אדמה באדיבות גרקו הרצליה. מי היה מאמין?
אז אם חשקה נפשכם באוכל יווני - סעו ליוון! גרקו, או לפחות השירות שם הוא הכי רחוק מלהיות יווני.
אה, וגם אין שם חניה.