פורום ביקורת מסעדות
נושא: גארדן (בן גוריון חיפה), לפליטי עלה גפן  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 25/03/2018 | 18:38
1
352
צהרי שישי ירדנו אשתי ואני לגארדן בעיר התחתית, לראות האם אכן עומר אלוואן (שהצטרף אליה אחרי שעלה גפן נסגרה) עדין מפליא לעשות.  
 
למזלנו, רכב יצא איך שהגענו קצת מתחת למסעדה כך שחנייה לא היינו צריכים לחפש.
 
במסעדה עצמה אין אזכור ישיר לעומר, אך מי שמסתכל בתמונות בתפריט (האלקטרוני.  אין תפריט באתר ד.א.) יזהה את פועלו.  ומכיוון שגם ראינו אותו מגיע למסעדה - אז אכן, יש עוד תקווה.  התפריט עצמו עמוס מכל הכיוונים : עומר, ובשרים על האש, ואיטלקי ....
 
התיישבנו מתחת לאחד העצים והזמנו :
 
ראשונות -
קובה מקלאייה (42), בוראטה חלבית (59) ופטריות ממולאות (49).  שתיים מהן אנחנו זוכרים מעלה גפן.  בכל מקרה שלושתן היו מעולות.  עומר לתפארת.
 
החלק הבא היה ... בעייתי.  עוד בזמן הראשונות הודיעו לנו שיש בעייה בתנור והעיקרית תתעכב.  היא לא התעכבה הרבה אבל כשהגיע (טיבון בקר 500גר (157)) היתה בעייתית - עסיסית ליד העצם וככל שהתרחקת, התיבשת.
כתוספת קיבלנו פריקי וירקות על האש. הפריקי היה טוב.  הירקות... אכן היו טובים.  אבל גזר קטן ויפהפה ותרמיל אפונה - נראה לי שקצת מוגזם לקרוא לזה "ירקות על האש".
 
סה'כ כולל בירה (שהגיע עם קערית בוטנים מלוחים טובים) - 328 ש'ח.
 
טוב : המנות הראשונות (מעולה אפילו).
נפילה : המנה העיקרית.
 
האם נגיע שוב ? לא.  ולא בגלל האוכל.  
הבעייה היא שבחצר בה ישבנו גם מעשנים - נרגילות מסופקות למי שמבקש.  למזלנו - במקרה שלנו זה קרה רק בסוף הארוחה אבל זו היתה הסיבה שאפילו לא דגמנו את המנות האחרונות.
 
אני מאד מקווה שעומר אלוואן ינטה אוהלו בעתיד במסעדה אחרת שתאפשר לנו להנות מבישוליו.