פורום ביקורת מסעדות
נושא: ולעומת זאת... אכזבה מרה בדוניא, רמת החייל  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 22/04/2018 | 15:17
8
361
היום חנכנו את המזללה החדשה של מאיר אדוני ברמת החייל. זו היתה הפעם הראשונה שעברתי ליד המקום ולא ראיתי תור נשפך למדרכה, אז אפשר להתרשם שההייפ נרגע והמקום עובר לתפקד על פסים רגילים.
 
הקונספט - משלמים בכניסה ומקבלים קעריות לסלטים אותם אפשר לנשנש בזמן ההמתנה שיקראו לך לקבל את העיקרית. אצלנו היה מדובר בזמן קצר למדי, דקות בודדות. יש קצת בלאגן מובנה במקום ולא תמיד ברור מאיפה בדיוק קראו לך, ואני מפחד לדמיין איך זה היה נראה בזמן הפתיחה, אבל עם כמות האנשים הסבירה שהיתה היום השיטה עובדת.
 
מה שפחות עבד זה האוכל. חלקתי שתי מנות. האחת - מעורב חלקי פנים בפיתה (47) שהוגש עם צ'יפס, והשניה - שפונדרה עגל בצליה איטית בפרנה (55) שהוגשה עם בטטה. קראתי מה שכתבו על המקום. אני כנראה אהיה דעת המיעוט, אבל הדבר הכי טוב במנה של העורב היתה הפיתה. החלק הטוב במנה של השפונדרה היתה הבטטה.
 
השפונדרה היתה סיבית ולא נעימה לאכילה, והטעם הותקף על ידי רוטב חריף שלא הותיר כמעט לשום טעם אחר לעבור ללשון. במעורב היה טעם לואי בעל מליחות מוזרה, זה לא היה כאילו שמו יותר מדי מלח. זה פשוט היה טעם לא נעים. ואגב - זו מנה שנטעמה על ידי שלושה אנשים, והדיעות עליה היו זהות.
 
הצ'יפס - אכיל, אבל sorry guys, הצ'יפס בטטה של הפונדק צרוב לי עדין יותר מדי על בלוטות הטעם והצ'יפס כאן הוא צל חיוור למה שמוגש שם.
 
לזכות השירות במקום ייאמר שכשהגיעו לפנות את המגשים שלנו שאלו והתעניינו, והציעו להביא משהו אחר, אבל היינו די מלאים, וגם ככה זה לא בדיוק מזון בריאות שהיה רצוי לדחוס ממנו מנה כפולה לגוף.
 
זאת היתה אחת הארוחות העצובות שהיו לי בתקופה האחרונה, בעיקר בגלל ששמו של מאיר אדוני חתום עליה כמעין משל למצב העגום של הקולינריה הישראלית שפעם חוד החנית שלה היתה היצירתיות של כתית והיום נותרנו עם מעורב בפיתה.