פורום ביקורת מסעדות
נושא: שגב קיטשן גארדן צפון  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 17/02/2019 | 12:47
3
286
פעם ראשונה שלנו במסעדה כלשהי שלו. היינו עם כמה מבני המשפחה המורחבת, בשישי בצהריים (תפריט ערב רגיל - אין עסקית בשישי). כל המבוגרים אכלו מנות ראשונות (39 ש"ח 7 מנות עם רפיל לשולחן) + עיקרית. הילדים אכלו ארוחות ילדים (ולא מחויבים על המנות הראשונות שמוגשות לשולחן), פרט לילדה הגדולה יותר שאכלה פסטה יער, גם ללא מנות ראשונות.
המנה של הפסטה ברוטב שמנת לילדים הייתה מצוינת מסוגה, והילדים זללו. ההמבורגר היה טוב, אבל הילדה שהזמינה אותו בעיקר רצתה את הפירה - ונהנתה מהפירה מאוד. גם הגדולה נהנתה מהפסטה.
הראשונות שהגיעו היו בסדר - משערת שאם אבוא שוב, ולא בעסקית, לא ניקח אותן כי הספיקה פעם אחת. את המרק הכתום לא אהבתי וסלט הסלק לא הכיל כמעט סלק. הפולנטה הייתה טעימה אבל הייתי מעדיפה אם לא היו בה גרעיני תירס שלמים שהשתלטו על הטעם העדין של הפולנטה. פאטה כבד עם סילאן היה לא רע, והפוקצ'ה הייתה טובה וחמה, וגם סלט הנבטים היה טעים. סלט הקיסר היה לא משהו, אבל אני לא אוהבת את רוב סלטי הקיסר. בקיצור, לא היה משהו מעניין או מרגש במיוחד, אבל כמה מהמנות היו טעימות למדי.
למנה עיקרית הזמנתי טורטליני בשר עם קרם שורשים, פטריות שימאג'י, ברוקולי ובצל חרוך (נראה לי שהיו אמורים להיות בצלצלים, אבל הגיע בצל חרוך). המנה הייתה לא גדולה (על אף המחיר היקר - 109 ש"ח), אבל ממילא הייתי די מלאה מהמנות הראשונות (נראה לי שעל זה הם בונים). מצד שני, היא הייתה מנה מצוינת - הכל היה טעים והטעמים גם השתלבו יפה יחד. קרם השורשים היה עז טעם וטעים במיוחד, הרוטב היה טעים - פשוט מנה מצוינת.
בעלי הזמין ריזוטו פטריות. אני לא סובלת ריזוטו, ועדיין נהניתי לחמם ולאכול אותו בבית (אחרי שהוצאתי את הפרחים שהם הדבר הכי מעצבן במסעדה הזאת אחרי ההגשה באביזרי גינה).
אחרי העיקריות היינו מלאים מכדי לחשוב על קינוח, אבל שותפינו לארוחה לא היו. וכך זכינו גם לאכול קינוח מצוין - נדמה לי שהוא נקרא השוקולדים שלנו והוא עוגת שוקולד עם עוגיות קקאו עם אגוזים שמוגש בתוך משפך אבל פשוט מעולה וגרם לי אחר כך להזיל ריר כל פעם שנתקלתי בעציץ עם בוץ בתוכו .
קינוחים אחרים (פררו שגב, ברולה שגב) הלהיבו פחות.
בסך הכל הייתה ארוחה מוצלחת עבור המשפחה שלי. על הראשונות, כאמור, אדלג אם אזדמן לשם שוב (אני יוצאת מנקודת הנחה שזה אפשרי). אבל העיקריות והשוקולדים שלנו לקינוח היו מצוינים, ובגדול הייתי ממליצה לנסות (למי שמסוגל להתעלם מהשטויות הפלצניות שהמסעדה מלאה בהם כמו פרחים באוכל והגשה על חיה ובמשפך...).