פורום ביקורת מסעדות
נושא: חוזרת לדווח על האירוע. אז בסוף אכלנו 24תנו  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 25/02/2019 | 10:17
143
במוזס רוטשילד. היה בסדר גמור, ונראה לי שכולם יצאו מרוצים. נרשמו התלהבויות מיוחדות מההמבורגר הטבעוני ומהמבורגר הגלידה לקינוח. 
אני לקחתי המבורגר אבא פגום, שהוא וריאציה על המבורגר מקסיקני (וגם הופיע בחשבון כהמבורגר מקסיקו סיטי) - המבורגר אנטריקוט עם צ'ילי קון קרנה, גוואקמולי, טבעת בצל מטוגנת גדולה, ורטבים. לצערי הגוואקמולי היה מלא בכוסברה (שאני לא אוכלת...), אז הורדתי הכל מההמבורגר ואכלתי את הצ'ילי, טבעת הבצל, ואת ההמבורגר בנפרד. היה מאוד טעים. חבל שלא מזהירים על הכוסברה בגוואקמולי (בקליפורניה ידעתי לבקש את כל האוכל המקסיקני בלי כוסברה, אבל בישראל לא חשבתי שצריך). לתוספת לקחתי סלט שהיה בסדר, ולראשונה כנפי עוף שגם היו בסדר. בעלי לקח סנדביץ' אנטריקוט שהוא נהנה ממנו.
 
מבחינת האירוע, הם נתנו לנו צלחות כדי להגיש את העוגה שהבאנו מהבית, וזה היה נחמד מצדם, ובאופן כללי היו ממש בסדר מבחינת השירות והאירוח.
 
הכי חשוב, שהבת שחגגה יום הולדת נהנתה (אם כי היא, ספציפית, דווקא לא אהבה את המנה שלה ולא אכלה - קיבלה סלמון ואמרה שהוא חמאתי מדי. יכול להיות שזה קשור להתרגשות שמפריעה לה לאכול לרוב, אבל לא טעמתי כדי לאשר או להפריך). ואחרי הארוחה יצאנו לטייל ברוטשילד ופגשנו המוןןןןןן תיירים...