מנה חמה לוהטת: "קונתאי" היא מסעדה תאילנדית מצוינת
"קונתאי" מצילה את כבודן של המסעדות התאילנדיות המקומיות, עם אוכל נאמן למקור בתוספת ברק עכשווי...
קרא בהארץ
החלל, העיצוב ובעיקר האוכל: "צ אקולי" היא מסעדה מעוררת התפעלות
ב"צ אקולי", מסעדת דגים ספרדית, יש מנות שעולות אפילו על כאלה שאפשר למצוא במדריד. כן, עד כדי כך...
קרא בהארץ
האוכל ב"אברי" לא חובבני, לא שרלטני, לא קמצני וגם לא טוב
"אברי" היא מסעדה עם פוטנציאל אדיר שחייבת ללמוד להפסיק להפריז. וגם לשים כריות על המושבים...
קרא בהארץ
במסעדה החדשה של חיים כהן, מרים, האוכל לא פחות ממפעים
ב"מֵרים" החדשה והכשרה מצליח חיים כהן גם להחזיר אותנו לטעם של ילדות ישראלית וגם להפוך אוכל לא מתאמץ למטבח עילית...
קרא בהארץ
האוכל ב-Brix מעולה, אבל עושים שם הכל כדי שלא תיהנו ממנו
מעל האוכל ב-Brix מרחפת רוחו של לא אחר מאשר יונתן רושפלד, אבל בדרך אליו צריך לצלוח מסלול תלאות והגשה מרושלת...
קרא בהארץ
שערות בקבב של אייל שני הן לא היו החלק הכי סר טעם בארוחה בצפון אברקסס
התפריט ב"צפון אברקסס" גדוש שקרים והפרזות, השפה של אייל שני גסה וחסרת רגישות והאוכל הוא אוסף היסטרי של טעויות...
קרא בהארץ
השומר 3 היא מסעדה מבולבלת בעיר שלא חסרות בה מסעדות מבולבלות
אם "השומר 3" תעז להיות תרגום מודרני למסעדות השוק של פעם, בהחלט ייתכן שהיא תוכל למצוא נישה משלה...
קרא בהארץ
מסעדת "סאטיה" הזכירה את מה שכמעט שכחנו: אכילה צריכה להיות חוויה חושנית
"סאטיה" הירושלמית היא מהמסעדות היחידות אצלנו שהולכים אליהן לאכול ולא "יוצאים אליהן לארוחה"...
קרא בהארץ
זו לא ארוחה שאוכלים לעתים קרובות, היא היתה פשוט מעולה
מעט מאוד שפים אצלנו מנסים היום להעז. השף עידו קבלן מבשל ב"הקטן" אוכל מקורי, משלב טעמים מקומיים במנות קלאסיות ומפתח את המטבח הישראלי לכיוונים חדשים...
קרא בהארץ
מסעדה למי שיכול להוציא 1,000 שקל כדי להראות שהוא יכול להרשות לעצמו
היא צפופה, חשוכה, רועשת, וולגרית ודקדנטית, אבל הבעיה העיקרית של "גאיג ין" היא האוכל...
קרא בהארץ
ואז נחת על השולחן סלט שרק למענו הייתי מוכן לעלות לרגל ברגל לקרית ענבים
נמצאה תופעה נדירה: "נעה", מסעדה שמעמידה את הסועדים במרכז ומגישה אוכל הגון במחיר הגון...
קרא בהארץ
באמצע הארוחה ב"תריסר" התחשק לנו לקום וללכת. יצא לנו הכיף
ב"תריסר" לא מאמינים ביכולת של המנות לדבר בעד עצמן ועוטפים אותן בפטפטת על האמונות של השף ובמחירי אימה...
קרא בהארץ
מסעדת LP מציגה צעד תימני בקימונו, וזה עובד לא רע
LP החדשה משדכת בין הרובטה, גריל הפחמים היפני, למטבח השיפודים המקומי. כשזה טוב - זה טוב מאוד...
קרא בהארץ
ישבתי מול מנות הפסטה ואמרתי לעצמי: "די, נו. אי אפשר לאכול את זה"
"קפה פטיט" היא מהמסעדות שנועדו להרגיל אותנו לרע עד כדי כך שנתייאש לחלוטין מהאפשרות שיכול להיות טוב...
קרא בהארץ
"טברנה רומנה" היא מסעדה לפנתיאון
מכל המקומות שנוטלים חלק בבולמוס האוכל האיטלקי שפוקד אותנו כעת "טברנה רומנה" היא, כנראה, המוצלחת ביותר. אמנם הניוקי אלה רומנה יותר טובים מאשר ברומא ופסטות מהמשובחות בארץ, אבל זו לא באמת מסעדה רומאית...
קרא בהארץ
ההמבורגר מביך, הפסטה מסמורטטת, השירות של קפטריה והמחירים של רוטשילד
"קפה מרגו" הוא מקום שלא הולך בקטנות: הוא גייס את אוהד לוי, שף שיודע לבשל. אבל לא בפתח תקוה...
קרא בהארץ
"קפה דה סוליי" הוקם עם כוונות טובות. ועדיין, יש בו בעיה מהותית
מי שתיכנן את המנות כיוון גבוה, ועשה זאת היטב. אבל אז הגיע השניצל והבהיר אחרת...
קרא בהארץ
מה שעושים לאוכל בטאפאס בר הזה גובל בהתעללות בחומרי גלם
האוכל ב"הלנה" כל כך גרוע שהדבר הכי טוב שקרה לנו שם היה שהמלצרים הגישו את מה שהזמנו לשולחן אחר...
קרא בהארץ
מעבר לאוכל, "עראבסקה" בשוק תלפיות היא מסעדה עם לב
"עראבסקה" החיפאית היא לא רק מסעדה עם מטבח ערבי מקומי וכמה מנות נפלאות, אלא גם מקום נעים באופן יוצא דופן...
קרא בהארץ
"מעליא": מקום שבא להאכיל, לא לדגמן ביסים
"מעליא" היא מסעדה שונה בנוף העכשווי מכיוון שלא מפחדים בה לבשל. מעט יותר קלילות בתפריט ותיקונים קטנים יכולים להפוך אותה למסעדה טובה נקודה...
קרא בהארץ
אין עדינות. אין הרמוניה. כך נראית מסעדה שהאוכל בה עף על עצמו
יהיר, שתלטן ונוחת על השולחן בומבה אחרי בומבה: האוכל ב"מי וה" הוא לא בלתי טעים, אלא כאילו טעים...
קרא בהארץ
זו מסעדה שנותנת הפוגה נדירה של נינוחות. אז מה בכל זאת בעייתי בה?
"רובידה" שבמזכרת בתיה היא מסוג מסעדות ה"מחוץ לעיר" שכל כך חסרות כאן. אבל מעט יותר קלילות ורעננות היו עושות לה רק טוב...
קרא בהארץ
המסעדה היפנית הטובה ביותר בישראל נמצאת, ככל הנראה, על שפת הכנרת
"מיזומי" שלחוף הכנרת יוצאת דופן כל כך באיכותה, שמי שאוהב אוכל יפני ייהנה בה מאוד, ומי שלא סובל אותו יופתע לגלות שגם הוא נהנה ממנו מאוד...
קרא בהארץ
"גווידו": לא מסעדה טובה, אבל לא מנסה להתחזות למה שהיא לא
במסעדה האיטלקית-אמריקאית "גווידו" מגישים פחות או יותר את האוכל שג ואי מ"חברים" היה מבשל לעצמו כשהוא שיכור. חבל, כי זו מסעדה שיכולה לקחת את זה עצמה קצת יותר ברצינות...
קרא בהארץ
אוהבים נקניקיות? כדאי שתצפינו לקיבוץ מרום גולן
האהבה וטוב הטעם שהושקעו במסעדת הנקניקיות "נורדן" ברמת הגולן הפכו אותה למקום הכי נכון בזמן הלא נכון...
קרא בהארץ
"AB-CD" החדשה בתל אביב היא גרסה מדוללת של "נאיפה"
ב"AB-CD" המסעדה הדרוזית החדשה החוויה נחלקת בין השישברק הכי טוב בארץ לבינוניות המשועתקת של כל השאר...
קרא בהארץ
בראסרי 22 היא מסעדה לאנשים שכבר מזמן שכחו שהיה מה לשכוח
"בראסרי 22" הפתח תקוואית מצטיירת פחות כמסעדה ויותר כמחממייה, מאלו שמחממות מנות בעלות מראה תעשייתי. זה לא מנע מהסועדים לחגוג כאילו אין אתמול...
קרא בהארץ
"צ נה" החדשה היא "וייס" שנסגרה, בשינוי קטן: האוכל טוב יותר
"צ נה" בגלגולה החדש היא מסעדת שף מלוטשת, מדוקדקת ומלהיבה עם אוכל שנע בין נהדר ליוצא מהכלל...
קרא בהארץ
כמה חבל שאין אצלנו יותר מקומות כמו רומקה, בר האוכל הפוסט-סובייטי בחיפה
תוצרי המטבח הסובייטי נולדו מדלות, אבל ב"רומקה" החיפאית מעבדים אותם למנות עדכניות ומצליחים להפיק אוכל מפתיע באיכותו...
קרא בהארץ
בימים כאלה, "בראסרי רוטשילד 48" היא יותר ממסעדה מעולה
האוכל של השף אוהד סלומון במסעדת "בראסרי רוטשילד 48" מצליח במשימה שמעט מסעדות מצליחות: הוא מצוין בלי לאתגר, ויודע להיות יוצא דופן בלי להיות חכמולוג...
קרא בהארץ
"קונה", חיפאית חדשה, דווקא היתה אמורה להיות מסעדה טובה. היא לא
בין תועפות מיונז לדג מיקרוסקופי ושרימפס בטעם כבד, "קונה" החיפאית היא עוד מסעדה שמגלמת את הדכדוך הכללי...
קרא בהארץ
כשלון הקונספציה: "וואט סאנג" מוכיחה שגם מסעדה יפנית לא יודעים לעשות פה
"וואט סאנג" היא עוד הוכחה שאין לנו שום בעיה לחקות אוכל יפני, אבל כדי להתחיל להתקרב לאיכות המוקפדת שלו, נצטרך כנראה להיוולד מחדש...
קרא בהארץ
כשמסעדות תל אביב חזרו לסורן, "פרונטו" היא נווה מדבר
"פרונטו", מהוותיקות שבמסעדות העל הישראליות, היא בדיוק מסוג המקומות שמגיעים אליהם כדי להרגיש מסעדה. כרגע מוגש שם תפריט מעולה שמשלב ברגישות בין לב איטלקי חם לאוכל מקורי ואישי...
קרא בהארץ
המשלוח של מעדניית "חוות צוק" מציע נחמה עד הבית
מנות מזרמים שונים בחברה הישראלית, שמשלימות זו את זו ולא מתנגחות – האוכל של מעדניית "חוות צוק" יכול לספק הפוגה קלה בתקופה הנוראה הזאת...
קרא בהארץ
אם לא הייתי מתבייש, במסעדה הלונדונית הזאת הייתי מלקק את הצלחת
בלי רעש. בלי צלצולים. בלי מניירות: קפה ססיליה הלונדונית היא פשוט מסעדה טובה. נורא נורא טובה...
קרא בהארץ
קשה להאמין שיש היום מסעדה שמרשה לעצמה להגיש בשר כל כך גרוע
הכל היה גרוע ומביך ב"פליים" שבמלון קרלטון, אבל האנטרקוט התעלה למעמד הסטייק הרע ביותר שסוקר במדור זה בשנים האחרונות...
קרא בהארץ
עם מנה אחת אדירה בלבד, R48 של רותי ומתי ברודו לא עומדת בציפיות
ב-R48, מסעדת היוקרה החדשה של מתי ורותי ברודו, המלצרים מדקלמים גיוון, עדכניות ומקוריות, אבל אין מה לאכול...
קרא בהארץ
שה ויוי מצהירה ש"כאן זה לא פריז". אל דאגה, אף אחד לא יטעה
תפריט קלישאתי, מנות זערוריות וקשיים טכניים במטבח. "שה ויוי" היא מהמסעדות שאחרי שתשבו בהן תחזרו הביתה לאכול...
קרא בהארץ
"מלמעלה" שופעת חן ורצון טוב, אבל יש לה עוד לאן לעלות
במסעדנייה החיפאית "מלמעלה" יש כמה מנות מוצלחות מאוד, אבל יותר משהיא מסעדה טובה היא מסעדה נדיבה...
קרא בהארץ
סוף סוף קיימת אצלנו מסעדה שמציבה רף עליון לשירות
סטייק מעולה, צ יפס שהם המונה ליזה של תפוחי האדמה, שירות שאין כמותו בארץ. The Grill Room במלון המלך דוד היא משהו אחר לגמרי...
קרא בהארץ
סוף סוף קיימת אצלנו מסעדה שמציבה רף עליון לשירות
סטייק מעולה, צ יפס שהם המונה ליזה של תפוחי האדמה, שירות שאין כמותו בארץ. The Grill Room במלון המלך דוד היא משהו אחר לגמרי...
קרא בהארץ
אי אפשר להפסיק לאכול את האוכל של אלרן שרפלר ב"אבן עזרא"
ב"אבן עזרא" יש אוכל שמכבד אנשים בטעם, בתמורה, ברוחב הלב, וגם בַּיחס למה שהם זוכרים...
קרא בהארץ
עוד שיפור קטן ו"קפה מרטיני" תהיה יופי של מסעדה
אם תדבקו בתפריט מנות הפסטה של יונה ששון, ואך ורק בו, לא יהיה לכם שמץ של מושג ש"קפה מרטיני" עדיין לא מסעדה טובה...
קרא בהארץ
בקצה סופרמרקט במדריד פועלת מסעדה עוצרת נשימה
במסעדה החדשה שלו במדריד, RavioXO, השף דוד ("דאביס") מוניוס מתרגם טעמים ספרדיים עממיים לסינית – ועושה פלאים...
קרא בהארץ
ארוחה ענקית באחת המסעדות הטובות והמרגשות בתל אביב עולה 400 שקלים לזוג
במסעדת La Cité אבישי בן ארוש מבשל מתוך כבוד אינסופי למטבח של סבתו ואמו, אבל לא מתוך התבטלות. וזה בדיוק האיזון הנחוץ: מסורת וחידוש, עומק ורעננות...
קרא בהארץ
"אריא", 122 שקל לשישה כיסונים? די בחייכם
הבעיות בחלל, בשירות ובזהות האוכל של "אריא" מתגמדות לעומת תמחור המנות השערורייתי - 136 שקלים למרק עם אטריות, למשל...
קרא בהארץ
50: שמרו מקום לפסטה. כאן היא יוצאת דופן
רוב המנות ב"1 50" טובות ונדיבות, אבל הפסטות הן ההפתעה האמיתית, דוגמה מובהקת למהפכה שהתחום עבר בארץ...
קרא בהארץ
ארטל פורמל: מאחורי הפטפטת מסתתרת מסעדה שאי אפשר להתכחש לקסמה
"ארטל פורמל" מספקת חוויה לא שכיחה: למרות שהאוכל בה לא מצטיין, יוצאים ממנה בהרגשה טובה...
קרא בהארץ
בסוף הביקור ב"סנטי" חשבנו: אוי ואבוי, נגמרה הארוחה
"סנטי" היא דוגמה נדירה למטבח עירוני עכשווי, אבל ישראלי. ומעל לכל, האוכל בה פשוט נורא טעים...
קרא בהארץ
מסעדת "קלובס" בשייח ג ראח היא כנראה המסעדה הערבית הטובה בישראל
מסעדת "קלובס" שבשייח ג ראח מציעה חוויית טעם מלהיבה שהיא בעת ובעונה אחת מוכרת ואחרת. במזרח ירושלים יש קול חדש...
קרא בהארץ
דווקא בתחנת דלק על כביש 4 נמצא הדיינר הטוב בישראל
"ביגי פיצי" היא לא רק הדבר הקרוב בישראל לדיינר, אלא גם מקום שמסמל את הכיוון שמסעדות הוגנות ייאלצו ללכת בו...
קרא בהארץ
"ל אפוק": עם האוכל הזה רובישון מתהפך בקברו
"ל אפוק" החדשה מתיימרת לשמר את מפעלות רובישון ויוקרתם, עם מנות מהרפרטואר הידוע. בפועל, זו מסעדת שופוני עם מחירים שערורייתיים. והאוכל? אכזבה קולוסאלית...
קרא בהארץ
אין טעם לתאר את המנות ב"דלאל". כולן סבלו בדיוק מאותה בעיה
המנות המרושלות-עד-איומות עם רטבים היפר-אגרסיביים היו רק חלק מהמכות שספגנו בביקור ב"דלאל"...
קרא בהארץ
מסעדה כמו "הסדנא" בירושלים היא על גבול המרי האזרחי
"הסדנא" היא מסעדה לא כשרה, מסבירת פנים, עם מנות נדיבות ומחירים בהתאם. בירושלים זה יכול להיחשב אתר מורשת...
קרא בהארץ
במנות של "לה מעלה" יש את כל הקסם של אוכל מקסיקאי במיטבו
התיבול מורכב, הטעמים משוכבים, החריפויות מענגות, ומעל הכל, פשוט אוכל מעולה: בסוף הארוחה ב"לה מעלה", כל מה שתרצו זה להזמין כרטיס טיסה למקסיקו...
קרא בהארץ
עקיצה בחמש מנות: כך נפלתי במוסד האיטלקי "לו סטוציקינו"
למי שמנסה להתאושש מהאוכל הנורא במוסד המכובד "לו סטוציקינו" שבדרום איטליה מחכה עוד הפתעה: מרמים שם בחשבון...
קרא בהארץ
זו מסעדה שעשתה מעצמה המון רעש. על מה בדיוק?
לא ברור אם מסעדה, סרט של דייוויד לינץ או ריטריט מיינדפולנס של הייטקס: הביקור ב-Moran Slow Dining הוכיח שכל פעם שאתה חושב שהגעת הכי נמוך שאפשר, מתברר שיש עוד מדרגה...
קרא בהארץ
"יוליה" היא מסעדה מקסימה – חוץ מהאוכל
התאורה, האווירה, השירות, התפריט - הכל ב"יוליה" משובב נפש. אבל האוכל? מפח נפש אחרי מפח נפש. עדיף לדלג ישר לקינוחים...
קרא בהארץ
וינונה פוראבר: מסעדה לצאת אליה כדי לעצור לרגע את מרוץ החיים
בבר היין "וינונה לנצח" יש אוכל מצוין שלא כופה עליך לפרש את מצוינותו ושירות יוצא דופן בנינוחותו. כן, זה עד כדי כך נדיר...
קרא בהארץ
"עמק בראסרי": לאן נעלמה היד האנינה של עידו פיינר?
״עמק בראסרי״ במשמר השרון נראית כחיקוי למוסד תל אביבי. וכמו תמיד עם חיקויים, קל להרגיש כאן בזיוף...
קרא בהארץ
לא בטוח שבמסעדת "מרגו" הירושלמית יש מטבח
האם בירושלים שכחו כיצד פותחים מסעדות? למעשה, ייתכן ש"מרגו" החדשה היא המסעדה הראשונה בעולם שמגישה מנות מטייק-אוויי...
קרא בהארץ
"ארמון סהרה" היא לא מסעדה. זה מפעל הזנה סיטונאי
מכל הניסיונות הרבים והמפוארים לשדרג את האוכל הערבי המקומי, זה של "ארמון סהרה" הוא המשנמך ביותר...
קרא בהארץ
זה לא קריספי, זה קריפי: במסעדת "נורדר" החדשה ואין ולו מנה מקורית אחת
ל"נורדר" החדשה דווקא יש סכל זאת הישג: היא מציגה מנות שהן אייקון של טעם רע...
קרא בהארץ
אפילו מישלן לא העזו לפספס את הפשטות המצטיינת של Antica Osteria Cera
Antica Osteria Cera לא נהנית מתשומת לב בינלאומית מרובה, אבל רק משום שהיא עילאית במובן הכי מדויק של המלה...
קרא בהארץ
ללמפור יש את הקסם של מסעדה חדשה עם כל המעלות של מסעדה ותיקה
"למפור", היורשת של "האנוי" הזכורה לטוב, היא תופעה כל כך יוצאת דופן: מצד אחד התלהבות ויצירתיות של תחילת הדרך, ומצד שני, מיומנות ונועם של מקום שעובד כבר שנים. זה, בעצם, מה שהופך אותה למקום מלהיב במיוחד...
קרא בהארץ
"היבה" של יוסי שטרית היא אופרה אחרת, ויש גם הדרן
מנות פתיחה שהן תכשיטים. תפוח אדמה עילאי שהוא עולם ומלואו. "היבה" של השף יוסי שטרית היא לא רק מסעדה. היא התרחשות...
קרא בהארץ
"דינר ארט סלון": לא מסעדה, זו רכבת שדים
ב"דינר ארט סלון" נראה שהמציאו קונספט חדש: שילוב בין מסעדה ללונה פארק. אם רק היו מגישים את הצלחות ריקות, האוכל היה משתפר פלאים...
קרא בהארץ
שפוי: זאת לא מילה שקל לחיות איתה, אבל היא מתארת מצוין את המסעדה הזו
אם יש תלונה אחת כלפי "שפוי", הרי היא ששמה חטף לטור ביקורת זה את הכותרת המתבקשת. כל השאר? לא פחות מנהדר...
קרא בהארץ
יותר ביסטרו, פחות תל אביבי: רדלר היא המקום לבלות בו ערב נעים
עם דגים שמזמן לא הוגשו כאן טובים כמותם, טורטליני דגול, לוביה שובת לב ועוגת תמרים מעוררת התפעלות, "רדלר" הוא ביסטרו נכון עם מטבח אמיתי...
קרא בהארץ
אכלתי ב-AKA44 תשע מנות, השארתי יותר מ-600 שקל. חזרתי הביתה והכנתי סלט
ההתחלה דווקא הבטיחה טובות, אבל אחרי ארוחה ב-AKA44 תצטרכו כנראה להכין לכם משהו לאכול בבית. עם האוכל שמוגש שם, זה ממש לא נורא...
קרא בהארץ
האוכל היווני האותנטי שלא מצאתם באיי יוון נמצא בטברנה מעולה אחת באתונה
בניגוד לרוב הטברנות, איקיאו האתונאית לא נכנעה לציפיות של תיירים זחוחים. התוצאה: אוכל כל כך יוצא דופן באיכותו, שכמעט מתבקש להגיד עליו "הכי טוב ביוון"...
קרא בהארץ
במסעדת "דלידה" עלו בי געגועים לקורונה
האוכל הגרוע המוגש ב"דלידה", ששום רכיב בו לא מתחבר לאחר, מזכיר שיחה פוליטית שבה כולם צועקים ואף אחד לא מקשיב ועל הסיגריות האלקטרוניות במקומות ציבוריים עוד לא התחלנו לדבר...
קרא בהארץ
כל רחוב שני בתל אביב צריך מסעדה שכונתית כמו "יוסף" של יוסי שטרית
"יוסף", מסעדה חדשה ונעימה של השף יוסי שטרית בצפון הישן של תל אביב, מחזירה למלים "מקומי", "ים תיכוני" ואפילו "אותנטי" את משמעותן המקורית...
קרא בהארץ
כוכב נופל: אפילו מנת דגים מפעימה לא הצליחה להציל ארוחה בינונית בפאסטל
ניסיונות קודמים של מסעדות אצלנו להתהדר בשפים עם כוכבי מישלן הסתיימו בפיאסקו. זה מה שגם "פאסטל" במוזיאון תל אביב תגלה עכשיו...
קרא בהארץ
בקומה השנייה של קניון בדיר אל אסד התגלתה מסעדת עילית חדשה
מי חשב שדווקא "אומניה" שנמצאת במרכז קניות בדיר אל אסד, בדיוק מעל מקדונלד ס, תתגלה כשילוב בין מסעדת שף עילית למסעדת סטייקים מוצלחת...
קרא בהארץ
המסעדה האיטלקית של אלאן דוכאס בפריז מומלצת מישלן. זה לא יכול להיות
ב־Cucina Mutualité, המסעדה האיטלקית של אלן דוכאס בפריז, המנות הראשונות משעממות להחריד. ואז מגלים שזה החלק הטוב בארוחה...
קרא בהארץ
במסעדת "קרודו" החדשה, עלאא מוסא לא משחזר את ההצלחה של "לוקס" עוד כתבות במדור
במסעדת "קרודו" החדשה, עלאא מוסא לא משחזר את ההצלחה של "לוקס" עוד כתבות במדור...
קרא בהארץ
"פיגם" שבעין הוד היא לא מסעדה רעה, אבל גם לא ממש טובה
יש בה שתיים-שלוש מנות נחמדות, קינוחים טובים מהממוצע ושירות בקי ומסביר פנים. אבל שום דבר מזה לא מצדיק את מסע הכומתה שמסעדת "פיגם" החדשה שבעין הוד, כופה על מבקריה...
קרא בהארץ
"תרצה", מבית OCD, מצטיינת באוכל, סביבה, שירות ואווירה
"תרצה" מגישה מנות באלגנטיות נטולת מאמץ ובטוב טעם חסר פשרות, מה שהופך אותה למקום שאתה פשוט לא רוצה לקום ולצאת ממנו...
קרא בהארץ
"ראסיף 33" מוכיחה שבקושי התחלנו לגרד את הפוטנציאל של המטבח הערבי החדש
ב"ראסיף 33", המסעדה החיפאית החדשה והנהדרת שלו, השף חמודי עוקלה מגשים סוף סוף את ההבטחה שהיתה גלומה בו...
קרא בהארץ
שתי מנות ב"אהן תאי" הוכיחו: יש כאן פוטנציאל למסעדה תאית קצת אחרת
יש ב"אהן תאי" ידע ויש בה מחויבות ויש בה התלהבות ויש בה אווירה טובה, אך חסרה לה החתירה למצוינות. בינתיים היא עוד מסעדה כמעט טובה...
קרא בהארץ
באחת הסמטאות הצרות של ונציה מסתתרת טרטוריה נפלאה באחת הסמטאות הצרות של ונציה מסתתרת טרטוריה נפלאה
תשכחו ממלכודות תיירים ונציאניות: לצד התערוכה החדשה של אנסלם קיפר בפלאצו דוקאלה, מסעדת "לוקאל" צריכה להיות אחת מתחנות החובה למבקרים בביאנלה שנפתחת מחר...
קרא בהארץ
ביקור ב"דבורה" מעלה את השאלה: עוד כמה זמן ימשיך אייל שני לשטות בנו?
טעם הלוואי של הלברק ב"דבורה" הזכיר נוזל הצתה למנגל, אבני הנחל נראו כמו טחול בסדרה על פתולוגים, זעתר בורקס סטייק התגלה כבורקס רע שדרסו אותו, והמלנזאנה היתה מביישת גם מסעדה בתחנת דלק: אייל שני ממשיך להתייחס אלינו כאל טמבלים...
קרא בהארץ
ארכאית ומאובקת במסווה של יוקרתית: מה קרה למסעדת "טוטו" החדשה?
הניוקי המושלמים מפעם נותרו כאנדרטה ב"טוטו" המחודשת, שהציגה אוכל כבד, דחוס ומיושן. מי בכלל רוצה לשלם מעל 1,000 שקל לזוג כדי לא לאכול טוב?...
קרא בהארץ
אל תקשיבו לקומוניקטים, בר היין ג וס הוא פנינה של אוכל ואירוח
"ג וס" מציגה את עצמה בתקשורת במלים ריקות, נפוחות ונבובות. וזה חבל, כי מדובר במקום עם אירוח לעילא ומטבח צרפתי פנטסטי...
קרא בהארץ
"דולפין ים" כבר בת 55, אולי הגיע הזמן שתחליט איזו מסעדה היא רוצה להיות "דולפין ים" כבר בת 55, אולי הגיע הזמן שתחליט איזו מסעדה היא רוצה להיות?
"דולפין ים" הוותיקה היא מסעדה נדיבה ואדיבה, אבל עדיף שתציע תפריט קצת פחות מגוון ואוכל קצת יותר טוב...
קרא בהארץ
ערב שהתחיל עם ציפייה לארוחה אחרת הידרדר לעוד קלישאה של חוויית אכילה ערב שהתחיל עם ציפייה לארוחה קצת אחרת הידרדר לעוד קלישאה של חוויית אכילה
מי שייסע בעקבות אתר האינטרנט של "היישה" עד פאת קניון בכפר סבא בשביל סקורדליה, גספאצ ו וריבת אגסים, ימצא עצמו מבוסס בבנאליה של לבנה, סילאן וכמהין...
קרא בהארץ
במזרח אין כל חדש: "יאקימונו" מצטיינת, ולא רק בסושי
בגרסה המשתדרגת והולכת בהילטון, "יאקימונו" מציגה מנות חכמות, יפות וטעימות. כעת עולה השאלה: איך קרה שאחת המסעדות היפניות הטובות בישראל היא מסעדה כשרה בלובי של מלון?...
קרא בהארץ
שילמנו 800 שקל בשביל לקפוא מקור בארוחה שהוציאה לנו את הנשמה
כשהמנה הטובה במסעדת בשר היא סלט, וכשלסטייק בה קר רק קצת יותר מלאורחים, סימן שמישהו שוב שגה בהבנת המלה "מסעדה". הפעם זה קרה ב"תמרלין" שליד נהלל...
קרא בהארץ
במסעדת "אסתר" ביהוד הכל קרוב ללהיות "טוב מאוד", אבל רק כמעט
"אסתר" ביהוד מצליחה בדברים הגדולים – בישול, אירוח, אווירה – אבל נופלת בפרטים הקטנים, ולמרבה הצער, נופלת בהם בגדול...
קרא בהארץ
היה דווקא נעים לשבת ב"רוחאן" הירושלמית. עד שהגיע האוכל
קבלת הפנים היתה מופתית והחלל נתן תחושה של בית, אבל מרגע שהמלצרית החלה לנאום החוויה היתה עוכרת שלווה. מילא שהתפריט היה קלישאתי, אבל הביצוע היה מתחת לממוצע והמחיר חמדני...
קרא בהארץ
מה זה למען השם "קרם חומוס"? למה, חומוס רגיל שותים בקש?
אווירה, אוריינטציה, חוויה והתחככות ביוצאי ריאליטי: "אוֹלֶה" היא דוגמה קיצונית, ומקוממת במיוחד, לתפישה החדשה שעל פיה מסעדה מוכרת הכל, חוץ ממשהו לאכול...
קרא בהארץ
"רוז " הביאה את תל אביב לגולן. כדאי דווקא שתתמקד בתפריט מקורי מקומי "רוז " הביאה את תל אביב לגולן. כדאי דווקא שתתמקד בתפריט מקורי מקומי
במקום להתרכז במגע הזהב של השף בירק ובחומרי גלם מקומיים מרמת הגולן, מסעדת "רוז " מתחפשת לביסטרו תל אביבי...
קרא בהארץ
מסעדה כזאת כבר לא האמנתי שתהיה כאן a: מסעדה כזאת כבר לא האמנתי שתהיה כאן
יצירתית, חקרנית, עדכנית, מקורית, מורכבת — מעבר לכל אלה, האוכל ב-a החדשה של יובל בן נריה טעים להלל...
קרא בהארץ
"ברדא" לא עושה מעצמה עניין, וזה מה שעושה ממנה מסעדה מומלצת "ברדא" לא עושה מעצמה עניין, וזה מה שעושה ממנה מסעדה מומלצת
עם אוכל פשוט שמתחשק מיד להזמין ממנו עוד, שירות שלא מנסה להיות מופע סטנדאפ ואווירה נטולת שופוני, "ברדא" החיפאית מזכירה מה זו מסעדה נעימה...
קרא בהארץ
הסגנון? קזינו-קפיטליזם. האוכל? אוי ואבוי
כשנכנסים ל"פופ אנד פופ" , שכולה זוהר מזויף, התחושה היא כאילו נקלעתם למתחם בדיקות קורונה ביום שבו קרסו המחשבים. וזה עוד לפני שהגענו לחלק העגום של האוכל...
קרא בהארץ
מדוע "ביסטרו מייזון קייזר" עבר את הקווים האדומים של מבקר "הארץ"
מנהלת המסעדה דיברה בטלפון ויצרה פקק תנועה, המלצרית עודדה לקוחה לנקות שולחן, והסטייק הגיע צונן: "ביסטרו מייזון קייזר" הוא הביטוי המזוקק של האגו-תרבות הקולינרית כאן...
קרא בהארץ
האוכל במסעדה הזאת טוב, אבל כל מה שמסביבו גורם לך לרצות לרדת למקלט "צ נה": האוכל טוב, אבל כל מה שמסביבו גורם לך לרצות לרדת למקלט
מסכן האוכל ב"צ נה", מסעדתו החדשה של תומר אגאי: הוא דווקא מצוין, אבל חוץ ממנו הכל שם רועש וגס...
קרא בהארץ
"נומי": פתאום, באמצע הארוחה, היה נדמה שעברנו למסעדה אחרת
הפערים בשירות ובאיכות המנות ב"נומי" כל כך גדולים, שנדמה שאכלנו בו בזמן בשתי מסעדות שונות...
קרא בהארץ
ב"רוקו" השף מחליט בשבילכם, ואתם משלמים על כך ביוקר
ב"רוּקוֹ" החיפאית אימצו את הרעיון היפני שהסועדים יניחו לשף להחליט מה תכניסו לפה. אבל בין היומרה הגדולה, זמן ההמתנה האינסופי למנות, המחיר האסטרונומי ומעט האוכל שמונח בצלחת ללא כל כבוד לניואנסים, העסק לא עובד...
קרא בהארץ
המסעדה הזאת כל כך טובה, שצריך להתאפק לא ללקק את הצלחת
"משייה" של גיא אריש היא מסעדה כל כך עכשווית, מפתיעה ומעולה, שמתחשק לבקש בה מקלט מדיני...
קרא בהארץ
"ג וז ולוז" היא לא מסעדה. היא קרחנת הדבקה "ג וז ולוז" היא לא מסעדה. היא קרחנת הדבקה
במשכן החדש של "ג וז ולוז" האוכל הוא חובבני, השירות בומבסטי, האווירה מעושה, לטבח אין כיסוי ראש וסינר ולמלצר אין מסיכה. מה נותר? יומרה נפוחה...
קרא בהארץ
במסעדה הזאת מבשלים אוכל, או רק מחממים?
"כבאכה", השלוחה היפואית של מסעדת "עזבה" הגלילית, דווקא מתאימה למקום ההזוי שבו היא נמצאת, כיכר קדומים ביפו...
קרא בהארץ
בבר היין החדש "ג נגו" יוהרה מתנגשת במציאות
ב"ג נגו", הבר החדש של מסעדת "שילה", מתמחרים 30 גרם קוויאר ב-335 שקל, בזמן שהמלצרים לא מכירים את שמות המנות, מבלבלים בין באגט ללחם ונצמדים אליכם לפנים...
קרא בהארץ
ואז בא מישהו, שלח יד לתוך הצלחת שלי ושלף משם את השיפוד
בגלגולה החדש "דוק" עדיין מתבססת על חומרי גלם מקומיים, רק חבל שהמסעדה עצמה לא מתפקדת...
קרא בהארץ
אם יציעו לכם לבחור ארוחה אחת במסעדה תל אביבית, זו תהיה הבחירה הנכונה אם יציעו לכם לבחור ארוחה אחת ויחידה במסעדה תל אביבית, זו תהיה בחירה נכונה
אצל הלל תווקולי ב"דריה" האוכל הוא עולם שלם של טעמים קשורים ומקושרים, של התייחסויות והארות פנימיות. מה הפלא שצריך כוח רצון של דרוויש כדי לא לנקות את הצלחת עד תום...
קרא בהארץ
"סאמא": שימרו מקום לקינוחים (וזה די קל כי המנות העיקריות בנאליות)
"סאמא" העכואית מציעה את מה שהתקבע כתפריט הסטנדרטי, הבנאלי, של מסעדות שף ערביות, אבל מפצה בשתי חזיתות: נוף מרהיב ומנות אחרונות מסחררות...
קרא בהארץ
"מלי מלו" היא לא מסעדה, היא יותר בר יוגורט. והיא לא מאיר אדוני במיטבו
"מלי מלו" היא מסעדה שבה מתייחסים לאוכל ולסועדים באותה רעשנות גסה. אז מה אם היא "החדשה" של מאיר אדוני?...
קרא בהארץ
חפה מקלישאות: מדוע "צמח" היא אחת המסעדות הטובות בישראל
כנצר ל"מחניודה", "צמח" מצטיינת במנות מדויקות להפליא במינוני טעמן, יפות ולא
כי הן מסתירות משהו, ומלאות בכבוד למסורת ולתרבות אוכל...
קרא בהארץ
ג ורג וג ון היתה מסעדה נהדרת, היום היא עוד מקום שמגיש כרוב בהרבה כסף "ג ורג וג ון" היתה מסעדה נהדרת, היום היא עוד מקום שמגיש כרוב בהרבה כסף
מלצרים מנדנדים עד כלות, מנות מלוחות מדי או דחוסות מדי או סתם שבלוניות — "ג ורג וג ון" איכזבה בגדול...
קרא בהארץ
אין שום דבר חדש ב"אלנה" המתחדשת. גם לא אוכל טוב במיוחד אין שום דבר חדש ב"אלנה" המתחדשת. גם לא אוכל טוב במיוחד
סעודה ב"אלנה" המחודשת משולה לאכילת סביח עם הזרת זקורה: כלי הכסף, מפיות הבד, המנורות הניצבות – הכל מוקפד. רק האוכל בנאלי, במקרה הטוב...
קרא בהארץ